اضافه شدن ۵ درس جدید به رشته ریاضی و انسانی+ عناوین دروس

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت:‌ عناوین دروس رشته‌های ریاضی، انسانی و معارف اسلامی در این شورا بررسی و تصویب شد و براین اساس پنج درس جدید به مجموعه دروس دوره متوسطه دوم اضافه شد.
کد خبر: ۶۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳ - 02February 2016

اضافه شدن ۵ درس جدید به رشته ریاضی و انسانی+ عناوین دروس

 به گزارش  گروه اجتماعی  دفاع پرس،مهدی نوید ادهم اظهار داشت: نهصدوبیستوسومین جلسه شورای عالی آموزشوپرورش با حضور وزیر و سایر اعضا تشکیل شد و در این جلسه در ادامه مباحث گذشته، جدول عناوین دروس دوره متوسطه دوم در رشتههای ریاضی، انسانی و علوم و معارف اسلامی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

وی افزود: رویکرد حاکم در طراحی و تدوین این جدول، همسوسازی عناوین دروس این دوره با مفاهیم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه درسی بود.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: علاوه بر دروس متداول این رشتهها در سالهای گذشته، چند درس جدید مانند انسان و محیط زیست، تفکر و سواد رسانهای، سلامت و بهداشت، مدیریت خانواده و سبک زندگی و کارگاه کارآفرینی و تولید به جدول دروس این دوره اضافه شد تا دانشآموزان را برای زندگی آماده کند.

نوید ادهم ادامه داد: این دروس در گذشته آموزش و پرورش در دوره متوسطه دوم تدریس نمیشد و این از نوآوریهایی بود که براساس سند تحول بنیادین به مجموعه دروس دبیرستان اضافه شد.

منبع:تسنیم

نظر شما
پربیننده ها