رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

ترویح فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند اتخاذ راهبردهای جدید است

اوحدی در نشست صمیمی با فرزندان برخی شهدای دولت گفت: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید راهبرد جدیدی را اتخاذ کنیم که در جلسات با خانواده شهدا دنبال همین رویکرد هستیم و شهدا برای ما ستارگان هدایت در این مسیر هستند.
کد خبر: ۶۸۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶ - 31August 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید اوحدی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (شنبه) در نشست صمیمی با برخی فرزندان شهدای دولت اظهار داشت: شهدای خدمت همه چیز خود را برای اعتلای انقلاب اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند. همسر شهید رجایی یک وقتی به بنده فرمودندکه در یک خانه استیجاری زندگی می‌کنند و به همین دلیل از رفت و آمد مسئولان استقبال نمی‌کنند تا مبادا بر اثر کثرت آمد و شد، آسیبی به منزل برسد و شرمنده صاحب‌خانه شویم، که امروز درک این دست مسائل برای بسیاری افراد سنگین است.

ترویح فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند اتخاد راهبردهای جدید است

معاون رئیس جمهور افزود: ارتباط با خانه‌های موزه شهدا یکی از برنامه‌های اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران است تا محل رفت و آمداندیشمندان باشد؛ اما فلسفه برگزاری چنین نشست‌هایی با جامعه ایثارگری خصوصا فرزندان شهدا، این است که ما مسئولان بنیاد شهید حقیقتا به اثرات معنوی حضور در کنار فرزندان شهدا و ایثارگران نیاز داریم والا جامعه ایثارگری یا فرزندان شهدا نیازی به این حضور ندارند.

اوحدی تصریح کرد: همه بش در معرض انتخاب هستند که راه حق را برگزینند یا باطل را؛ حتی امام حسین (ع) نیز در معرض انتخاب بود، انتخاب بین عافیت طلبی و قیام برای خدا. ما هم امروز هم‌نشینی با خانواده شهدا را برگزیده‌ایم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید راهبرد جدیدی را اتخاذ کنیم که در جلسات با خانواده شهدا دنبال همین رویکرد هستیم و شهدا برای ما ستارگان هدایت در این مسیر هستند.

وی افزود: اعتقاد ماست که جامعه ایثارگری همچون پلی مستحکم برای عبور و رسیدن ما به آرمان‌های انقلاب اسلامی است و این جلسات موید این نگاه است تا در این مسیر به نتیجه برسیم و برای ما سرمایه‌ای قابل اتکا‌تر از خانواده شهدا و ایثارگران نیست.

در این نشست صمیمی محمدمهدی تندگویان، فرزند شهید معزز محمدجواد تندگویان، ناصر و مهدی نامجو فرزندان شهید معزز موسی نامجو، میثم باهنر فرزند شهید معزز محمدجواد باهنر، شهاب‌الدین حداد عادل فرزند شهید معزز مجید حداد عادل و محمد کلانتری فرزند شهید معزز موسی کلانتری، همچنین مهدی محمدی، مشاور رییس و سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل و غلامرضا جوکار قمی سرپرست اداره کل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار