نماینده مجلس: ورق به نفع محور مقاومت برمی‌گردد/ شکست رژیم صهیونیستی از حزب‌الله حتمی است

علیزاده برمی گفت: رژیم صهیونیستی توسط حزب‌الله به طرز فجیعی با شکست مواجه خواهد شد و ورق جنگ به نفع مقاومت برمی‌گردد.
کد خبر: ۶۹۴۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰ - 29September 2024

«علی‌اکبر علیزاده برمی» نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج حماسه‌آفرینی‌های آن دوران در بین نسل جوان، اظهار داشت: در تاریخ هر کشور قله‌هایی وجود دارد که آن قله‌های هویت و شخصیت کشور را نشان می‌دهند.

نماینده مجلس: شکست رژیم صهیونیستی از سوی حزب‌الله حتمی است

علیزاده برمی خاطرنشان کرد: ایران تا پیش از انقلاب اسلامی و در دوران شاهان پهلوی و قاجاریه در شکست‌های پی‌ در پی در مقابل متجاوزان بخشی از خاک خود را از دست داده بود، به همین دلیل یک خودباختگی در بین ما ایرانیان ایجاد شده بود، مبنی بر اینکه نمی‌توانیم پیروز شویم. همچنین این باور در بین ما شکل گرفته بود که غرب همیشه بر ما غلبه دارد و ما باید زیردست آنها باشیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس برای اولین‌بار به ایران اسلامی هویت جدیدی داد که مبتنی بر آن هویت ما به خودباوری رسیدیم و توانستیم با دست خالی بر دشمن تا بن دندان مسلح پیروز شویم. در دفاع مقدس به ظاهر جنگ میان ایران و عراق بود، اما در واقع جنگ بین جهان استکبار و ایران اسلامی بود.

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان افزود: ما در دفاع مقدس بر خلاف همه جنگ‌های دویست ساله گذشته یک میلی متر خاک به دشمن ندادیم و یک قدم از موضع و حرف خود عقب‌نشینی نکردیم. این پایمردی و ایستادگی به یک هویت غرورآفرین مبدل شد و ما توانستیم عزتمندانه با دنیا سخن بگوییم. دفاع مقدس یک حیات نو برای ایران اسلامی بود که توانست، خودباختگی در مقابل غرب را از بین ببرد.

علیزاده برمی در خصوص وقایع اخیر لبنان تصریح کرد: برداشت و تحلیل‌هایی که از اوضاع منطقه حاصل می‌شود، با واقعیات موجود در صحنه منطبق نیست. اگر ما وقایع دفاع مقدس را بررسی کنیم، درمی‌یابیم که خلبان‌های ارتش رژیم بعث عراق به مدارس و مناطق مسکونی حمله می‌کردند و وقتی از این خلبان‌ها بعد از دستگیری می‌پرسیدیم که چرا شما به مدارس حمله می‌کنید؟ در پاسخ می‌گفتند که به ما دستور داده شد تا مدارس را هدف قرار دهیم، زیرا، به دنبال آن بودیم که ایران تسلیم شود. در واقع رژیم بعث نیاز به پایان جنگ به نحوی داشت که ایران تسلیم شده در بین مجامع بین‌المللی نشان داده شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی دقیقاً همان کار را انجام می‌دهد و به دنبال این است که مقاومت در بین مجامع بین‌المللی تسلیم شده فرض شود. رژیم صهیونیستی به نقطه‌ای رسیده است که موجودیتش به مخاطره افتاده است، نه قدرتش، اگر قدرتش به خطر افتاده بود، هیچ‌گاه خود را اینچنین در بین مجامع بین‌المللی بی‌آبرو نمی‌کرد. تنها هدف رژیم از جنایت علیه مردم بیگناه و بمباران بیمارستان‌ها و مدارس این است که مردم غزه و لبنان علیه حماس و حزب‌الله موضع بگیرند تا مقاومت شکست را بپذیرد.

وی افزود: مردم شک نکنند که رژیم صهیونیستی توسط حزب‌الله به طرز فجیعی با شکست مواجه خواهد شد و ورق جنگ به نفع مقاومت برمی‌گردد. رژیم صهیونیستی حیات خود را در خطر می‌بیند و به همین دلیل دست به هر دیوانگی می‌زند. امروز دولت نتانیاهو به شدت با مشکل مهاجرت معکوس مواجه است، بسیاری از صهیونیست‌ها به آمریکا و اروپا بازگشته‌‌اند و بسیاری دیگر هم در حال بازگشت هستند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار