فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

جبهه مقاومت با شوق جهاد و شهادت هر روز عرصه جدیدی را فراهم و بساط نظام سلطه را جمع می کنند

سردار «شوقانی» گفت: جبهه مقاومت با آرامش و شوق به جهاد و شهادت هر روز عرصه جدیدی را فراهم می‌کنند و انشاء الله شاهد باشیم که بساط نظام سلطه جمع شود.
کد خبر: ۶۹۴۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷ - 29September 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سردار «منصور شوقانی» فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در مراسم گرامیداشت دبیرکل حزب الله لبنان مجاهد شهید سیدحسن نصرالله و جمعی از رزمندگان محور مقاومت با حضور پایوران سپاه استان سمنان در محل حسینیه شهدای گمنام ستاد برگزارشد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرماندهان جبهه مقاومت به ویژه سیدحسن نصرالله و همه شهدای جبهه مقاومت اظهار داشت: امروز در حالی گرد هم آمده ایم و بزرگداشت این شهدا را می‌گیریم که انشاء الله از سیره و رویه و مجاهدت‌هایی که این شهدای بزرگوار طی کرده اند در مسیر مقاومت همه ما الگو می‌گیریم.

وی افزود: این الگو برگرفته از فرهنگ سرخ عاشورایی است که در هشت سال دفاع مقدس همه ما تجربه کردیم و امروز هم در جبهه مقاومت اگر این مقاومت ها، ایستادگی‌ها و پایداری‌ها را می‌بینیم؛ الگوی آن دفاع مقدس به عنوان یک مکتب و الگوی جامع برای مقاومت در مقابل همه دشمنان و استکبار جهانی است.

فرمانده سپاه استان سمنان از مفاهیم ارزشمند دوران دفاع مقدس را ایمان، اتحاد، ایثار و فداکاری و در یک جمله وحدت و همدلی برای ملت‌های آزادی خواه جهان و یک گنجینه ارزشمند برای نسل جوان عنوان کرد.

شوقانی عنوان کرد: در سیره شهید سیدحسن نصرالله به عنوان یک روحانی و سیاستمدار هم بعد دین و معنویت و هم سیاست را می‌بینیم این شهید بزرگوار از سال ۱۹۸۲ بعد از اینکه در یک مقطع در حوزه علمیه قم، نجف تحصیلات معنوی و عرفانی اش را پشت سر گذاشت. با احساس تکلیفی که داشت به حزب الله پیوست و بعد از شهادت و ترور سیدعباس موسوی به عنوان سومین رهبر و دبیرکل مجاهدان لبنان رهبری این گروه مجاهدین را بر عهده گرفت.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله ایشان را یک مجاهد کبیر و پرچمدار مقاومت در منطقه با فضیلت دینی و رهبری مدبرانه و سیاسی عنوان کرد که سال‌ها مجاهدت کرد و تمام دشواری‌ها را در این عرصه با ایستادگی و مقاومت طی کرد.

فرمانده سپاه استان سمنان عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در ادامه پیام خود آورده اند «اساسی که او در لبنان پایه گذاری کرد و به دیگر مراکز مقاومت جهت بخشیندند با فقدان او از بین نخواهد رفت و با ادامه این فعالیت ضربات جدی مقاومت بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی به حول و قوه الهی کوبنده‌تر خواهد خورد».

شوقانی با اشاره به دستپاچگی شدید جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا و اسرائیل و هم پیمانانشان گفت: جبهه مقاومت با آرامش و شوق به جهاد و شهادت هر روز عرصه جدیدی را فراهم می‌کنند و انشاء الله شاهد باشیم که بساط نظام سلطه جمع شود.

وی عنوان کرد: مجاهد شهید سیدحسن نصرالله در جایی فرموده بود «سخنان مرا ثبت و یادداشت کنید و برای آینده نگه دارید همه دولت‌ها و حکومت‌ها سقوط خواهند کرد، اما انقلاب اسلامی ایران کماکان پابرجاست ایران عمود خیمه عاشورای قبل از ظهور است و حاکم و رهبر واقعی نظام اسلامی حجت بن الحسن مهدی (عج) است که میلیون‌ها نفر برای جانفشانی در این مسیر طولانی آماده و پابه کار خواهند بود».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار