پیام استاندار زنجان به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله

استاندار زنجان، در پی شهادت سید «حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان با ارسال پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۹۴۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹ - 30September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «محسن افشارچی» استاندار زنجان با ارسال پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

 در این پیام آمده است؛

انا لله وانا اليه راجعونوَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

خبر شهادت فرمانده سترگ جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله، رهبر بی‌همتا و شجاع حزب‌الله لبنان قلب تمام آزادگان و ملت‌های مسلمان جهان را به درد آورد. 

این شهیدوالا مقام که عمر پر برکت خود را در راه مبارزه با ظلم و دفاع از مظلومان سپری نمود، به قافله عظیم شهدا پیوست و برگ زرین دیگری به تاریخ پرافتخار مقاومت اسلامی افزود.شهید سید حسن نصرالله، با بصیرت و درایت بی‌نظیر خود، همواره پرچم‌دار مقاومت در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود و بااخلاص و‌ایمان عمیق، توانست جبهه‌ای از مقاومت و پایداری را در منطقه به وجود آورد که امروز الگویی برای تمامی مبارزان و رهروان راه آزادی است.

 این شهید والامقام باروحیه ای مبارز و دلی سرشار از عشق به اسلام و وطن، نه‌تنها برای ملت لبنان، بلکه برای همه ملت‌های آزاده جهان، مایه افتخار و الگو بود. بی‌تردید خون پاک این شهید سرافراز، همچون خون همه شهیدان راه حق، جبهه مقاومت را استوارتر و انگیزه‌ مبارزان با ستمگران را دوچندان خواهد کرد.

اینجانب عروج اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی‌ناپذیر، سید «حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان محور مقاومت را به ساحت مقدس صاحب‌الزمان (عج)، ولی‌امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، جهان اسلام، جبهه مقاومت، ملّت شریف ایران و لبنان تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای ایشان مغفرت و علو درجات مسئلت می‌نمایم.

محسن افشارچی

استاندار زنجان

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها