سردار سلامی در جمع راهپیمایان:

همراهی مردم با انقلاب روز به روز افزایش می‌یابد

جانشین فرمانده‌کل سپاه گفت: همراهی مردم با انقلاب در این چند ساله نه‌تنها کاهش نیافته، بلکه روز به روز افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۷۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶ - 11February 2016

همراهی مردم با انقلاب روز به روز افزایش می‌یابد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ حسین سلامی جاشنین فرمانده کل سپاه در جمع راهپیمایان یومالله 22 بهمن تبریز، با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، عزت، اقتدار و حاکمیت ارزشهای الهی و بازیابی اقتدار اسلام، میسر شد، اظهار داشت: همراهی مردم با انقلاب در این چند ساله نهتنها کاهش نیافته، بلکه روز به روز افزایش مییابد.

وی تبریز را نگین درخشان و پرچمدار انقلاب اسلامی است که همواره آفرینشگر حرکتهای بزرگی مانند 29 بهمن 56 است، که رژیم را غافلگیر کرد و با دادن انرژی به مردم، به همه شهرهای کشور تسری بخشید.

جانشین فرماندهکل سپاه پاسداران نمونه دیگر پیشتازی تبریز در عرصههای انقلاب را، حضور گسترده در 8 دی 88 عنوان کرد و گفت: تبریز همیشه پیشگام وفاداری، حضور و دفاع از ولایت فقیه بود که همواره مهد پرورش عالمان بزرگ، ادیبان و شهدای بزرگی است که شجاعت و شرافت، ویژگی برجسته این مردم است.

وی با بیان اینکه روح وفاداری، ایستادگی، ثبات قدم و همراهی با ولایت جزو سرشت ذاتی این سرزمین است، تصریح کرد: امروز تبریز موجب رو سفیدی و آبروی ملت ایران شد و با حضور بی انتها، غیرت و اقتدار را به نمایش گذاشت.

سردار سلامی، در ادامه، با تاکید بر اینکه مردم، ارکان قدرت ایران هستند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با خیزش مردمی و هدایتهای امام خمینی (ره) یک امپراتوری بزرگی را شکست داد که سیاستهای خصمانه آمریکا را در کشور و منطقه اجرا میکرد.

وی با بیان اینکه ایرانِ شاه، در کنار عربستان، ستونهای سیاست آمریکا برای دفاع از منافع آنان بود، ابراز داشت: ایران جزوی از جغرافیای سیاسی و سرزمینی بریتانیا و آمریکا بود که با انقلاب مردم، همه نقشههای دشمن، نقش بر آب شد.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران، با بیان اینکه همه سیاستهای دشمن در رژیم پهلوی، مبتنی بر محو فرهنگها و ارزشهای اسلامی بود تا ذائقه مردم از روی آوردن به اسلام را تغییر دهد، خاطرنشان کرد: دشمن، ایران را در زمینههای مختلف اقتصادی، فرهنگی، نظامی، سیاسی و را تحت تسلط خود قرار داده بود و به عنوان نائب آمریکا در برابر نفوذ شوروی تلقی میشد.

سلامی، با تاکید بر اینکه همه ملتهای مسلمان در دوران سیاه و گورستانی از جهالت مدرن به سر میبردند، تصریح کرد: امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی، روح آزادی، آزادگی، عدالت خواهی و اسلام را احیا کرد و بیعت مجددی با اسلام بست.

وی، اقدامات امام راحل را حرکتی نبوی دانست و گفت: مانند نزول نخستین سوره بر پیامبر که خورشید اسلام بر جهانیان شروع به تابیدن گرفت، با انقلاب امام نیز خورشید تابناک اسلام از افق ایران شروع به تابیدن در کل دنیا در عصر حاضر گرفت.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران، با تاکید بر اینکه مردم به رهبری خمینی کبیر در برابر غارت معنوی و مادی این کشور و ملت، ایستاد، افزود: رؤیای تسلط کامل غرب بر شئون اسلام، با پیروزیای انقلاب باطل شد و مسلمانان جان تازهای گرفتند.

سردار سلامی، با اشاره به اینکه ایران و اسلام، هویت ملی و دینی خود را بازیافت، خاطر نشان کرد: غرب با پیروزی انقلاب اسلامی، فهمید که اسلام در مرزهای ایران متوقف نمیشود و برای همه مسلمانان جهان صادر میشود، لذا ظهور تمدن جدید در بخش مهمی از جهان، با پیام انقلاب باعث شد تا از شرق و غرب علیه ایران بسیج شوند تا در یک واکنش جهانی سازمان یافته، ایران را شکست دهند.

وی افزود: در اولین اقدام، تلاشهای تجزیه طلبانه آغاز شد، اما هواداران انقلاب این فتنه را در نطفه خفه کردند.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران، با بیان اینکه دشمن در ادامه فتنه گریها، یک جنگ 8 ساله به این ملت تحمیل کرد، اظهار داشت: تصور جهانی این بود که ایران نمیتواند در برابر هجوم خارجی ایستادگی کند، اما، «امام امت»، «امت امام» و «اسلام امت و امام» سد نفوذ ناپذیری در برابر فشار دنیا ایجاد کرد و به پیروزی رسید.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه تمامی دنیا با ترس از نفوذ معنوی ایران و تبدیل شده به الگوی سایر کشورهای جهان، یک ارتش بزرگ جهانی در برابر ایران ساختند، تصریح کرد: رزمندگان اسلام با تمام سلاحهای دنیا درگیر شدند، ایستادگی و رشادت به خرج داد تا از آرمانهای امام و انقلاب دفاع کنند.

وی، با بیان اینکه ایران، جنگ تحمیلی را با وجود تحمیل اراده دشمنان،  بدون از دست دادن حتی یک وجب از خاک خود، پایان داد، تاکید کرد: استقلال ایران با این دفاع تثبیت شد و این مقاومت و جهاد در برابر قدرتهای بزرگ جهان برای ما قدرت سازی کرد، ضمن اینکه از آرمانها، حیثیت، کرامت و منزلت ایران و اسلام نیز دفاع کردیم.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران، با اشاره به آیه «الْیَوْمَ یَئِسَ الَّذِینَ کَفَرُواْ مِن دِینِکُمْ فَلاَ تَخْشَوْهُمْ»، افزود: دشمنان از جنگ و اشغال نظامی ایران، ناامید شدند و به تحریمهای اقتصادی روی آوردند که هر قدرت بزرگ، حتی خود آمریکا را میتواند در هم شکسته و فرو بپاشد.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه به برکت هوشیاری، هوشمندی، مقاومت و نفوذکلام رهبری، در برابر تحریم مخرب جهانی ایستاد، تصریح کرد: از دیوار بزرگ تحریم عبور کردیم و قدرت دشمن را به سخره گرفتیم.

سردار سلامی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به ماجرای دستگیری تفنگداران آمریکا تصریح کرد: تفنگداران دستگیر شده، مسلحتر و تعدادشان بیشتر از ایرانیها بود، و این دستگیری آمریکاییها، نماد مواجهه با گزینههای روی میز آمریکا بود.

نظر شما
پربیننده ها