رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر رشت:

المان‌های شهدا در پیاده راه فرهنگی رشت جانمایی می‌شود

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت گفت: المان‌های شهدا و ۸ دی در پیاده راه فرهنگی جانمایی شود و بعضی از المان‌های نصب شده در رنگ آمیزی اشکالاتی دارد.
کد خبر: ۷۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ - 05April 2016

المان‌های شهدا در پیاده راه فرهنگی رشت جانمایی می‌شود

به گزارش دفاع پرس، فاطمه شیرزاد در هشتاد و چهارمین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت که با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت شهادت 2 مدافع حرم گیلانی و تبریک به مناسبت گرامیداشت روز جمهوری اسلامی، اظهار داشت: در روز 12 فروردین مردم عزیز ما استقلال و آزادی را به ارمغان آوردند و هفته گذشته شاهد افتتاح اولین پیاده راه فرهنگی شمال کشور بودیم.

وی با بیان اینکه افتتاح پیاده راه فرهنگی بزرگترین اتفاق فرهنگی رشت در سال 94 بود، افزود: این اقدام با همت اعضای شورا انجام شد و با حمایت اعضای شورا و کمیسیون فرهنگی از این اقدام مهم توانستیم این اتفاق بزرگ را به مردم رشت هدیه کنیم.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت با بیان اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل مزین شده است تصریح کرد: انشاءالله بتوانیم عملکردها و افتتاحیههای عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی را در سال 95 انجام دهیم.

شیرزاد با بیان اینکه در آستانه برگزاری کنگره 8 هزار شهید گیلان هستیم اظهار کرد: از رئیس کمیسیون فرهنگی شورا میخواهم هر چه سریعتر المانهای شهدا و المان 8 دی جانمایی شوند و بعضی از المانهای نصب شده نیز در رنگ امیزی اشکالاتی دارد که انشاءالله هر چه سریعتر رفع شود.

وی با بیان اینکه نباید رقابت را از حوزههای مختلف بگیریم، اظهار داشت: باید مدیریت و کاهش هزینه های چاپی و آگهی را داشته باشیم.

شیرزاد از فاطمه قدیمی، مدیر روابط عمومی شهرداری رشت به علت عدم چاپ گزارش عملکرد یک ساله شهرداری و شورای شهر انتقاد کرد و گفت: همه مناطق، اقدام به چاپ نشریه کردند در حالیکه جزء وظایف حوزه روابط عمومی شهرداری بود.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت خاطرنشان کرد: در یک فرصت مناسب و در یک گردهمایی، از بانوان، مادران شهدا و زنان فرهیخته شهر رشت قدردانی میکنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار