وزیر کشور:

اعضای شورای اجتماعی کشور 11 اردیبهشت‌ با مقام معظم رهبری دیدار می کنند

وزیر کشور گفت: اعضای شورای اجتماعی کشور که در تاریخ 11 اردیبهشت‌ محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌رسند، گزارشی به محضر ایشان ارائه و نظرات معظم له را کسب و اجرایی خواهند کرد.
کد خبر: ۷۶۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ - 05April 2016

اعضای شورای اجتماعی کشور 11 اردیبهشت‌ با مقام معظم رهبری دیدار می کنند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس؛ عبدالرضا رحمانی فضلی روز سهشنبه در نخستین جلسه شورای اجتماعی کشور با تاکید بر این که باید اقدام و اجرا برای حل آسیبهای اجتماعی صورت گیرد، اظهار داشت: حل آسیبهای اجتماعی ضروری است اما فراموش نکنیم که ما شورای اجتماعی کشور هستیم و نه شورای آسیب و به همین دلیل باید روی سلامت اجتماعی تمرکز کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید روی تغییرات اجتماعی توجه داشته باشیم و آن را مهندسی و مدیریت کنیم، افزود: رهبر معظم انقلاب بارها در سخنرانی هایشان به بحث تغییرات اجتماعی اشاره کردند و در این میان به مقوله سبک زندگی توجه داشتند که ما باید روی تغییرات اجتماعی از جمله روابط، نگرشها، مسئولیتپذیری و تمامی مسایل حوزه اجتماعی توجه کنیم.

وزیر کشور تصریح کرد: جلسات شورای اجتماعی کشور باید بهصورت ماهانه تشکیل شود و کمیتههای این شورا نیز باید در دو هفته آینده پیشنهادهای خود را ارائه کنند تا برنامهها در حوزه مسایل اجتماعی نهایی شود.

وی ادامه داد: در حوزه آسیبهای اجتماعی از جمله مواد مخدر و طلاق باید کتابچهای که شامل مقررات و قوانین سازمانها و حوزههای مختلف است، تهیه شود.

رحمانی فضلی اظهارامیدواری کرد در 11 اردیبهشتماه که محضر رهبر معظم انقلاب میرسیم بتوانیم گزارشی به محضر ایشان ارائه و نظرات معظم له را کسب و اجرایی کنیم.

نظر شما
پربیننده ها