فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد

تذکر جدی به طرفین مناقشه قره باغ در مورد اصابت چند گلوله به مرز ایران

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به وجود روابط خوب بین ایران و دو کشور آذربایجان و ارمنستان گفت: تلاش مرزبانی درجهت ایجاد امنیت و آرامش در مرزها است و در مورد اصابت چند گلوله به مرز ایران به طور جدی به طرفین مناقشه تذکر داده ایم.
کد خبر: ۷۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ - 06April 2016

تذکر جدی به طرفین مناقشه قره باغ در مورد اصابت چند گلوله به مرز ایران

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس ، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در بازدید از مرزهای استان های اردبیل و آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران با اشاره به مناقشه پیش آمده بین دو کشور همسایه گفت: روابط ما با هر دو کشور در سطح خوبی است و در مرزها مشکلی نداریم.

وی افزود: امیدواریم هرچه زودتر مشکلات به وجود آمده در مرز ارمنستان و جمهوری آذربایجان حل شود و امنیت و آرامش به این منطقه بازگردد.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: با توجه به این که این دو کشور در نزدیک مناطق مشترک مرزی با ما درگیر هستند، مراقبت های مرزی را افزایش داده ایم و از همه اختیارات قانونی خود برای صلح بین آنان استفاده می کنیم.

سردار رضایی در پاسخ به این سوال که چند گلوله به خاک کشورمان اصابت کرده است، عنوان کرد: در این گونه مناقشات و تبادل آتش بعضا شاهد اشتباهاتی از سوی نیروهای طرفین هستیم که تذکرات جدی ما به دو طرف مناقشه داده شده و آنان نیز ضمن عذر خواهی، متعهد شده اند که از تکرار چنین اشتباهاتی خودداری کنند.

بنابرگزارش سایت پلیس، این مقام ارشد در مرزبانی ناجا در پایان وضعیت امنیتی مرزهای کشورمان با آذربایجان و ارمنستان را خوب عنوان کرد و افزود : شرایط عادی در مرزهای ما با هر دو کشور وجود دارد و امنیت کامل در مرز حکمفرماست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار