امیر پوردستان در معراج شهدا تشریح کرد

چگونگی شهادت کلاه‌سبزهای مدافع حرم ارتش در سوریه

فرمانده نیروی زمینی ارتش چگونگی شهادت تکاوران مدافع حرم تیپ نوهد ارتش در سوریه را تشریح کرد.
کد خبر: ۷۷۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ - 12April 2016

چگونگی شهادت کلاه‌سبزهای مدافع حرم ارتش در سوریه

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش که عصر امروز برای ادای احترام به شهدای مدافع حرم تیپ 65 نوهد، شهیدان مجتبی یداللهی و محسن قیطاسلو در معراج شهدا حضور یافته بود، به خبرنگاران اظهار داشت: به عنوان سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وظیفه داریم که اگر هر جا ماموریتی باشد، در آنجا حاضر شویم و اجرای ماموریت کنیم.

وی در خصوص حضور مستشاری ارتش در سوریه گفت: داعش را در حد و اندازهای نمیبینیم که یک یگان نظامی را وارد کنیم. دشمن اصلی ما آمریکاست و ما متناسب با تهدیدات آنها خودمان را آماده میکنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: در ماموریت مستشاری سوریه تعدادی از کارکنان نزاجا حضور یافتهاند و بهحمدالله با قوت و استحکام در کنار نیروی قدس و سایر کسانی که در جبهه انجام وظیفه میکنند حضور مومنانهای داریم.

امیر پودستان درباره چگونگی شهادت تکاوران مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی در سوریه عنوان کرد: در عملیاتی که چند هزار نفر از نیروهای جبهه النصره و تکفیریها حمله وسیعی و گستردهای را به جنوب حلب انجام داده بودند، این رزمندگان رشادتها و دلاورمردیهای مومنانه و شایستهای از خود نشان دادند و 4 نفر از عزیزان نیروی زمینی در این نبرد به شهادت رسیدند.

فرمانده نزاجا ادامه داد: البته این عزیزان توانستند تعدادی از تانکها و نفربرهای گروهک تروریستی النصره را منهدم کنند و 200 کشته از آنها بگیرند که تمامی اسناد آن نیز موجود است و این گوشهای از خدمات و تلاشهای رزمندگان ارتشی است که در کنار سپاه قدرتمند در دفاع از حرم اهل بیت(ع) و مرزهای عقیدتی و ایمانی نظام جمهوری اسلامی دفاع میکنند.

وی خاطرنشان کرد: ما یک یگان را در سوریه شرکت ندادیم؛ بلکه تعدادی از پرسنل را از تمامی یگانها شرکت دادیم؛ که تیپ 65 نوهد هم ازجمله آنهاست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار