سردار فضلی:

فرهنگ شهادت جنگ اقتصادی را خنثی می‌کند

در راستای برگزاری کنگره ملی 8000 شهید استان گیلان و طرح انقلابی ۱۶یادواره موضوعی در ۱۶شهرستان ، یادواره آزاداگان و دفاع مقدس در شفت برگزار شد.
کد خبر: ۷۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹ - 17April 2016

فرهنگ شهادت جنگ اقتصادی را خنثی می‌کند

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار علی فضلی، سخنران این یادواره، شفت را مهد روحانیت و فقهای بزرگ دانست و اظهار کرد: آزادگان از شهدای زنده انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز مقاومت اسلامی در سراسر گیتی هویت پیدا کرده است، یادآور شد: امروز مقاومت رزمندگان اسلام راهبرد امت اسلامی در سوریه، عراق، یمن و غزه شده است چرا که رزمندگان کشورمان در دوران دفاع مقدس شجاعانه جنگیدند و یک وجب خاک کشور را به دشمن ندادند.

وی با بیان اینکه رزمندگان در دوران دفاع مقدس با اندک امکانات اما با توسل بر خدا به پیروزی رسیدند افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس که کشور در تحریم دشمنان بود، رزمندگان با تکیه بر سلاح ایمان و خودباوری به پیروزی رسیدند.

سردار فضلی با اشاره به اینکه باید در برهه کنونی نیز با تأسی از فرهنگ شهدا به مقابله با جنگ اقتصادی دشمن پرداخت و افزود: شهدا در دوران دفاع مقدس با امدادهای غیبی و تکیه بر دانش خود دشمن تا دندان مسلح را شکست دادند.

وی با تأکید بر اینکه ذلت دشمنان ماست که داعشیها و تکفیریها را با اسم اسلام مقابل دین قرار دادند، اظهار کرد: دشمنان به دنبال این هستند که میان ملت ایران و ولایتفقیه فاصله بیندازند و باید مراقب باشیم و هوشیارانه عمل کنیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین به نقش گیلان در دوران دفاعمقدس اشاره کرد و افزود: هنوز خاطره اعزام کمکهای مردمی این استان و حضور رزمندگان در دفاع مقدس در یادها مانده است.

سردار علی فضلی همچنین در دیدار با مادر شهیدان قناد که با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان و خانواده شهیدان قناد برگزار شد اظهار کرد:هر چه مادر میگویند برای خدا و عاقبت بهخیری مردم است و امروز اگر در سوریه و لبنان مقاومتی صورت میگیرد بهواسطه سخنان و نگاههای صادقانه و تربیت مادران شهدا است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه خونهای مقدس و مجاهدتهای شهدا بهواسطه فداکاریها و عظمت مادران شهدا است،افزود: این مادران هستند که فرزندان خود را فدایی اسلام تربیت کردند و اگر اسلام نبود دلیلی نبود مادران شهدا فرزندانشان را تقدیم کنند.

مادر شهیدان قناد نیز در این دیدار ضمن تبریک بهمناسب ایام رجب و ولادت حضرت علی(ع)، گفت: متأسفانه بعضی از پایگاههای زرد جهت تشویش اذهان عمومی گام بر میدارند و که امیدوارم ساماندهی شوند.

وی با بیان اینکه کنگره 8000 شهید گیلان، آبروی استان و آبروی مسئولان این نظام است بیان کرد: خانوادههای شهدا از مسئولان انتظار دارند که کنگره در شأن شهدا و خانوادههایشان برگزار شود.

فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت و عروس خانواده شهیدان قناد نیز، ضمن تأکید بر سخنان مادر شهیدان قناد، اظهار داشت: رسانهها در راستای همدلی و همزبانی که مقام معظم رهبری تأکید کردند عمل و از ایجاد تفرقهاندازی خودداری کنند و در جهت توسعه گام بردارند.

وی افزود: درسالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نامگذاری شد، از رسانهها و مردم اقدام و عمل را از مسئولان مطالبه کنند تا مسئولان در راستای خدمترسانی بیشتر به مردم تلاش کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما
پربیننده ها