امیر سیاری:

تغییرات سایر کشورها را کاملاً رصد می‌کنیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان وظیفه همه کمک به دولت است، گفت: ما در نیروهای مسلح باید متناسب با تهدید، آموزش ببینیم، سامان‌دهی کنیم، رزمایش انجام دهیم و تجهیزات فراهم کنیم که در این راستا تغییرات سایر کشورها را کاملاً رصد می­‌کنیم
کد خبر: ۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۵ - 30June 2013

تغییرات سایر کشورها را کاملاً رصد می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر دریادار حبیبالله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در اولین کارگروه تخصصی سند چشم­انداز نیروی دریایی که با حضور نخبگان این نیرو برگزار شد، در سخنانی گفت: آگاه­ترین و مسلط­ترین سامانه­ها برای مشخص کردن تغییرات در نیروهای مسلح، خود این نیروها هستند که تغییرات را در سطح جهان می­بینند.

وی در ادامه افزود: ما در نیروهای مسلح باید متناسب با تهدید، آموزش ببینیم، ساماندهی کنیم، رزمایش انجام دهیم و تجهیزات فراهم کنیم که در همین راستا تغییرات سایر کشورها را کاملاً رصد می­کنیم.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه تغییرات در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را کاملاً مشهود دانست و گفت: نیروهای مسلح ما بهدلیل این­که خط، سرفصل­ها و جهتگیریهای خود را از فرمانده معظم کل قوا می­گیرند و در خصوص ارتباط با همه مسائل، آگاه­تر و بهتر از معظم­له کسی نیست، بنابراین مسیر صحیح را طی می­کنند و به همین علت شاهد تغییرات مثبت و ارتقای سطوح نیروهای مسلح در تمامی جوانب هستیم.
 
سیاری خطاب به نخبگان نیروی دریایی تصریح کرد: امروز، در حال سپری کردن دورانی هستیم که بایستی سطح هوشیاری و توانمندی­های­مان را متناسب با تهدیدهای روز افزایش دهیم تا متناسب با سند چشم­انداز در سال 1404 به نقطه مطلوب رسیده کشورمان در تمامی زمینه­ها حرف اول را بزند.
 
وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در خصوص حماسه اقتصادی گفت: وظیفه همه است که به دولت کمک کنند و با صرفه­جویی و مد نظر قرار دادن شاخصههای مهم نظیر تعمیر و نگهداری تجهیزات، اماکن، نیروی انسانی و استفاده بهینه از امکانات در این حماسه اقتصادی شرکت کنیم.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: ما در نیروی دریایی ارتش با توجه به تغییر در حوزه مأموریت و راهبردی شدن آن، کاملاً در ریل چشم­انداز سال 1404 قرار گرفته­ایم و با قدرت بهسمت اهدافمان پیش می­رویم.
نظر شما
پربیننده ها