سردار «علیرضا شمسی‌پور» در پی انفجار مین به شهادت رسید

صبح امروز سردار «علیرضا شمسی‌پور» از همدان در عملیات تفحص شهدای والفجر 4 در ارتفاعات کانی‌مانگا پنجوین عراق به فیض شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۸۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰ - 02May 2016

سردار «علیرضا شمسی‌پور» در پی انفجار مین به شهادت رسید

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، همزمان با هفته گرامیداشت شهید مطهری که در راه معرفی اسلام به معنای واقعی از هیچ تلاشی دریغ نکرد، خبر شهادت یکی از شاگردان مکتب این استاد بزرگ مردم دارالمومنین همدان را غرق در ماتم و اندوه کرد.

در پی شهادت «علیرضا شمسیپور» در عملیات تفحص شهدای والفجر 4 در ارتفاعات کانیمانگا پنجوین عراق، روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اطلاعیهای صادر کرد.

در بخشی از این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این پیشکسوت پاسدار شجاع و گرانقدر به محضر حضرت ولیعصر(عج) و نائب برحقش امام خامنهای (مد ظله العالی) و مردم شریف استان همدان، آمده است:

سردار علیرضا شمسیپور از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در عملیات تفحص شهدای والفجر 4 در ارتفاعات کانیمانگا پنجوین عراق در پی انفجار مین به شهادت رسید.

این اطلاعیه افزوده است، اخبار تکمیلی و نیز نحوه اجرای مراسم تشییع و بزرگداشت این شهید گرانقدر، متعاقباً اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ سردار شهید «علیرضا شمسیپور» مسئول سابق بسیج ورزشکاران استان همدان بعد از شهید قاضیخانی، سردار شهید حاج حسین همدانی، شهید مجید صانعی، شهید مجتبی کرمی، شهید میلاد مصطفوی، شهید محسن فانوسی، شهید مرتضی ترابی و شهید حیدر ابراهیمخانی، نهمین شهید برونمرزی استان است که به جمع یاران شهید خود پیوست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار