فراخوان مقاله "فصلنامه مطالعاتی و تخصصی فرهنگ ایثار و شهادت" اعلام شد

فراخوان ارسال مقاله به «فصلنامه مطالعاتی و تخصصی فرهنگ ایثار و شهادت» از سوی شورای عالی فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت اعلام شد.
کد خبر: ۸۰۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲ - 03May 2016

فراخوان مقاله

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، شورای عالی فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در راستای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در جامعه و صیانت از مقام والای شهدا و ایثارگران مبادرت به انتشار «فصلنامه مطالعاتی و تخصصی فرهنگ ایثار و شهادت» با هدف تلاش علمی جهت تحقق منویات و مطالبات رهبری معظم انقلاب در فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت، سازماندهی و توسعه فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی مرتبط با نیازهای تئوریک و کاربردی فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در نظام جمهوری اسلامی ایران و جهان و پشتیبانی محتوایی، ارتقای سطح علمی و تقویت فعالیت های علمی- پژوهشی اساتید، مدرسین و پژوهشگران سراسر کشور کرده است.

لذا به منظور تعامل سازنده با جامعه، ارتقای کیفی محتوای فصلنامه و بهره مندی از آرا و اندیشه های محققین و صاحب نظران، فراخوان مقاله در محورهای مبانی فقهی، کلامی و فلسفی فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت، ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت، صیانت از مقام والای شهید، تکریم و ارتقای منزلت اجتماعی ایثارگران اعلام شده است.

صاحبنظران و پژوهشگران می توانند آثار خود را به دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به آدرس تهران- خیابان ایرانشهر، خیابان سمیه، پلاک 90 و یا آدرس الکترونیکی g.o.plan.rsrch@gmail.com ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 88835094 و 88833978 تماس حاصل کنند.

لازم به ذکر است مقالات ارسالی در ابتدا توسط هیات تحریریه بررسی و در صورت تناسب با موضوع فصلنامه برای ارزیابی به داوران صاحب نظر ارسال می شوند. هیئت تحریریه در رد یا قبول و نیز اصلاح مقالات آزاد است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار