فرمانده سپاه کربلای مازندران اظهار کرد؛

تشکیل بسیج جهادی لازمه رسیدن به اقتصاد مقاومتی است

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: امسال سال جنگ سخت در عرصه اقتصادی است که راه آن نیز اقتصاد مقاومتی است که حرکت لاک‌پشتی دولت در عرصه اقتصاد مقاومتی راه به جایی نخواهد رساند و بسیج جهادی لازم است.
کد خبر: ۸۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ - 05May 2016

تشکیل بسیج جهادی لازمه رسیدن به اقتصاد مقاومتی است

به گزارش دفاع پرس از مازندران، سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران دوشنبه شب در نشست با بسیجیان شهرستان رامسر و فرماندهان پایگاههای مقاومت محلات و مساجد این شهرستان اظهار کرد: اگر به گذشته نگاهی کنیم خواهیم دید که فعالیتهای ما کافی نبوده چرا که انقلاب به معنی حرکت مستمر و دایمی است و دارای خط سیری است تا برسد به دست صاحب اصلی خود امام عصر (عج) برسد.

سردار بابایی با اشاره به اینکه باید دولت حضرت علی (ع) را الگو قرار دهیم که با وجود مدت زمان کوتاه حکومت الگوی خوبی برای دولت اسلامی است، گفت: اختلاف طبقاتی بسیار زیادی در و وضعیت کنونی جامعه در بخش فرهنگ و اقتصاد دیده میشود.

وی با بیان اینکه مشکلات زیادی در تشکیل دولت اسلامی وجود دارد، ادامه داد: نمایندگان مجلس ما حرفهایی میزنند که آمریکا را خوشحال میکند و این به دلیل انتخاب ما است که نتوانستیم افراد کاربلد و حزباللهی را انتخاب و راهی مجلس کنیم.

وی خطاب به فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج بیان کرد: پایگاه مقاومت در برابر دشمنی قرار دارد که برای هر چیزی نقشه دارد و پایگاه مساجد و محلات به منزله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محلهها هستند و شورای پایگاه حکم شورای فرماندهی سپاه را دارد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران به مأموریت پایگاه مقاومت بسیج و مساجد اشاره کرد و گفت: جذب، تربیت و آموزش، سازماندهی و حفظ انسجام بسیجیان و نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی در محلهها، ترغیب و هدایت جوانان از اهداف و ماموریتهای پایگاهها به شمار میرود.

وی درباره جذب جوانان در پایگاههای مقاومت گفت:دشمن ابزار و جاذبههای کاذب و ماهوارهها را در اختیار دارد تا روی جوانان کار و آنها را جذب کند اما شما فرماندههان پایگاههای مقاومت باید با برنامهریزی درست آنان را جذب پایگاهها و مساجد کرد.

سردار بابایی درباره چشمانداز پایگاههای مقاومت محله و مساجد گفت: دستیابی به یک مجموعه و شبکه مردمی پویا متشکل از فعالان و وفاداران به انقلاب باید هدف باشد و برای رسیدن به برنامهها باید برنامهریزی کرد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران ادامه داد: امسال سال جنگ سخت در عرصه اقتصادی است که راه آن نیز اقتصاد مقاومتی است که حرکت لاک پشتی دولت در عرصه اقتصاد مقاومتی راه به جایی نخواهد رساند و بسیج جهادی لازم است.

وی با اشاره به اینکه 85 درصد بودجه کشور صرف حقوق کارمند میشود، بیان کرد: به جای مولد ساختن مردم و ایجاد کار و خوداشتغالی، کشور به سوی دولتی بودن کشانده شد که همه منتظر گرفتن حقوق خود است.

سرداربابایی برقراری ارتباط مستمر با افراد محل، ترویج فرهنگ بسیجی، کمک به برقراری امنیت، ارتقاء مستمر بنیه علمی و مهارتی در محلهها را به فرماندهان توصیه کرد و گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب با دعوت، جذب و شناسایی افراد برای عضویت در بسیج ارتش دهها میلیون باید تشکیل دهیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار