دانشور به دفاع پرس خبر داد؛

برگزاری کنگره شهدای گمنام و جاویدالاثر گلستان بامحوریت سردار شهید عسگری در شهریورماه

مسئول کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر کشور از برگزاری سومین کنگره استانی در شهریور ماه سال جاری و همزمان با هفته دفاع مقدس در یکی از شهرستان‌های استان گلستان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ - 03May 2016

برگزاری کنگره شهدای گمنام و جاویدالاثر گلستان بامحوریت سردار شهید عسگری در شهریورماه

"محمد دانشور" مسئول کنگره شهدای گمنام و جاویدالاثر کشور در گفتگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس گفت: در راستای اهداف کلی کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر کشور ویژه برنامههای استانی بزرگداشت شهدای گمنام و جاویدالاثر در استانهای کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: اولین بزرگداشت شهدای گمنام و جاویدالاثر استان گلستان و سومین کنگره استانی در شهریورماه سال جاری با عنوان "چراغ راه" و با محوریت سردار جاویدالاثر شهید "محمدرضاعسگری" جانشین لشکر 25 کربلا و 115 شهید گمنام و 170 شهید جاویدالاثر برگزار میشود.

دانشور تصریح کرد: در این مراسم برپایی نمایشگاه چهرهنگاری شهدای جاویدالاثر، ویژه برنامه بازسازی عملیات کربلای چهار و شهدای غواص و تجلیل از خانوادههای معظم شهدای جاویدالاثر این استان صورت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: ساخت مستند تلویزیونی با محوریت شهید تازه شناسایی شده "حسین خان احمدی" و سردار شهید "محمد رضا عسگری" نیز در دستور کار قرار دارد. همچنین کتابچه زندگی شهدای جاویدالاثر منتشر و مسابقه دلنوشتهای برگزار میشود.

دانشور با بیان اینکه کمیتههای دانشجویی، دانش آموزی، مردمی و تحقیق و پژوهش با حمایت ارگانها شکل گرفته است، گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، بنیاد شهید و امور ایثارگران، قرارگاه لشکر 30 پیاده گرگان، اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان، صدا و سیمای مرکز گلستان و بسیج دانشجویی از جمله نهادهایی هستند که با کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر همکاری دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها