سردار دهقان:

هیچ محدودیتی در برگزاری رزمایش‌ها نداریم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: برای برگزاری رزمایش‌ها در مناطق تحت نفوذ، هیچ محدودیتی نداریم.
کد خبر: ۸۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ - 07May 2016

هیچ محدودیتی در برگزاری رزمایش‌ها نداریم

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار سرتیپ حسین دهقان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حق حاکمیت جمهوری اسلامی ایران بر آبهای خلیج فارس و بخشی از دریای عمان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در هیچ زمینه ای فراتر از حقوق بینالملل تعریف شده در آبهای ساحلی، منطقهای و آزاد دنیا ادعایی ندارد.

وی افزود: فرمایشات رهبر انقلاب تاکید بر همین حق است که به ما در زمینه دفاع از سرزمینمان در عرصههای هوا، فضا، زمین و دریا این اجازه را میدهد تا از خودمان دفاع کنیم، و بر این اساس به هیچکس اجازه تعرض نخواهیم داد.

وزیر دفاع تصریح کرد: آنچه که امروز آمریکاییها و به تبع آن عربستان و کشورهایی که با پول عربستان حکومت میکنند، ادعا دارند، هیچ منفعتی برای آنان نخواهد داشت.

سردار دهقان گفت: امروز آمریکا و عربستان تلاش میکنند با ناامن سازی منطقه، زمینه حضور آمریکا و نیروهای فرامنطقهای را فراهم کنند تا ناامنی که خودشان ایجاد کردند به پای جمهوری اسلامی ایران بگذارند؛ این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران عامل ثبات، استقلال و امنیت پایدار منطقه است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عنوان کرد: برخی کشورها با انتخاب مسیر غلط، میهمانان ناخواندهای را به منطقه دعوت کردند.

وی تأکید کرد: ما هیچ محدودیتی در برگزاری برنامههای نظامی نداریم و آنهایی که از هزاران کیلومتر آن طرفتر آمدند و مدعی برقراری امنیت در منطقه هستند باید بدانند حضورشان عامل ناامنی است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار