سرلشکر رضایی:

از تکفیری ها که عمله های صهیونیسم هستند تقاص سختی میگیریم

دبیر مجمع تشخیص مصلت نظام در یادداشتی، با محکوم کردن جنایات تروریست‌های تکفیری در خان طومان، گفت: به‌زودی تقاص سختی از آنان گرفته خواهد شد.
کد خبر: ۸۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹ - 09May 2016

از تکفیری ها که عمله های صهیونیسم هستند تقاص سختی میگیریم

به گزارش گروه دفاعی و امنیتی  دفاع پرس، سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام طی یادداشتی، ضمن یادآوری حماسه رزمندگان مازندرانی در عبور از اروند در روزهای دفاع مقدس، در صفحه اینستاگرام خود نوشت که هر جنگ فراز و نشیب و پیروزی و شکستی دارد.

متن کامل این یادداشت به شرح زیر است:

چند ماه پیش "خان طومان" در جنوب حلب آزاد شد ولی چند روز گذشته تکفیریها با سوءاستفاده از آتشبس در حالیکه نه هواپیماها و نه توپخانه ارتش سوریه فعال بود، غافلگیرانه به نیروهای سوری و مستشاران ایرانی حمله کردند و آن منطقه را گرفتند.

از نیروهای ارتش عربستان و ترکیه در پشتیبانی آتش برای تکفیریها استفاده شده است، در این نبرد مازندرانیهای قهرمان با همان روحیه عبور از اروندرود، جنگیدند و تلفات سنگینی به تکفیریها وارد کردند، البته در هر جنگی فراز و نشیب پیروزی و شکست وجود دارد. اجر این شهدای مخلص نزد خداوند متعال محفوظ است.

به شما وعده میدهم که از تکفیریها، این عملههای صهیونیسم، تقاص سختی گرفته خواهد شد. بیتردید نتیجه نهایی به عون الهی پیروزی مقاومت، دولت و ملت سوریه و ایران اسلامی است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار