جلسه ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد شهرستان اردبیل تشکیل شد

جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد در شهرستان اردبیل با حضور اعضای ستاد، در سالن اجتماعات شهید باکری فرمانداری اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۸۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷ - 10May 2016

جلسه ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد شهرستان اردبیل تشکیل شد

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، ستاد هماهنگی بزرگداشت حماسه آزاد سازی خرمشهر شهرستان اردبیل به ریاست جواد زنجانی فرماندار اردبیل روز دوشنبه 20 اردیبهشت در سالن اجتماعات شهید باکری فرمانداری اردبیل برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سرهنگ پاسدار شکر عبدی فرمانده سپاه ناحیه اردبیل ضمن تبیین مختصر ابعاد سیاسی و نظامی حماسه فتح خرمشهر، به اهم برنامه های پیش بینی شده در این ایام در سطح شهرستان اردبیل اشاره کرد و گفت: سوم خرداد یک روز بزرگ و یک حماسه ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است که همگان باید در گرامی داشت این روز تلاش کنند.

در ادامه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، دفاع از حرمین شریفین را ادامه راه پر افتخار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دانست و از برگزاری همایش 1200 نفری رزمندگان و پیشکسوتان در این ایام خبر داد.

دبیر ستاد بزرگداشت مراسمات سوم خرداد استان اردبیل با اشاره به تقارن ایام سوم خرداد با میلاد امام عصر (عج) افزود: وظیفه داریم یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را در ایام سوم خرداد بیش از پیش گرامی بداریم. زیرا که شهدا و رزمندگان مدافع حرم سربازان گمنام راستین  امام عصر (عج) و حضرت امام خامنه ای عزیز هستند.

علی واحد با اشاره به برخی دیگر از برنامه های پیش بینی شده در این ایام بر ارتقای کمی و کیفی برنامه های اعضاء ستاد و ادارات و نهادها تأکید کرد.

در پایان جلسه جواد زنجانی فرماندار اردبیل با بیان اینکه رزمندگان کثیری از استان اردبیل در قالب گردان مالک اشتر در عملیات بیت المقدس حضور داشته اند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ادای دین به شهدا و رزمندگان و ضامن بقا و سلامتی جامعه در عرصه های مختلف دانست.

نظر شما
پربیننده ها