مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی:

هزینه تحصیلی فرزندان جانبازان بالای 25 درصد پرداخت می شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: هزینه تحصیلی فرزندان جانبازان 25 درصد به بالا به طور صد در صدی پرداخت می شود.
کد خبر: ۸۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ - 11May 2016

هزینه تحصیلی فرزندان جانبازان بالای 25 درصد پرداخت می شود

به گزارش دفاع پرس از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین حسین معصومی صبح چهارشنبه در گردهمایی جانبازان شهرستان بیرجند، با اعلام این خبر، افزود: این در حالی است  که اگر شرایط تحصیلی فرزندی خوب نباشد، پرداخت شهریه به طور کامل قطع می شود.

حجت الاسلام معصومی رزمندگان را مایه افتخار و سربلندی برای جامعه دانست و گفت: هرچه قدر برای این عزیزان تلاش کنیم، بازهم نمی توانیم زحمات و جانفشانی ها یشان را جبران کنیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته، اظهار کرد: احداث مجتمع توانبخشی ایثار و مراکز درمانی رادیوگرافی، فیزیوتراپی و....، احداث استخر شنا، برگزاری گردهمایی جانبازان در سراسر شهرستان های استان از جمله اقدامات انجام شده است.

حجت الاسلام معصومی با اشاره به برنامه های فرهنگی انجام شده، گفت: برگزاری مسابقات قرآن در بین خانواده های شاهد و ایثار گر در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری از جمله برنامه های فرهنگی است.

وی با بیان اینکه رزمندگان برای دفاع از قرآن، ناموس و کشورمان، زندگی خود را فدا کرده اند، گفت: هم اکنون نیز بسیاری از این افراد با مشکلات زیادی مانند تنفسی، حرکتی و غیره رو به رو هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی ادامه داد: این نشان دهنده این واقعیت است که رزمندگان و ایثارگران لحظه ای از مسئولیتشان غافل نشده و همواره پشت ولایت فقیه ایستاده اند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار