معاون عملیات ناجا تاکید کرد

تحقق توسعه و تقویت امنیت اجتماعی با مشارکت عمومی

معاون عملیات ناجا با تاکید بر نقش اطلاع رسانی به موقع در ارتقاء آگاهی بخشی عمومی گفت: توسعه و تقویت امنیت اجتماعی با مشارکت عمومی امکان پذیر است.
کد خبر: ۸۲۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵ - 11May 2016

تحقق توسعه و تقویت امنیت اجتماعی با مشارکت عمومی

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سید حسن بتولی توسعه و تقویت امنیت اجتماعی را با مشارکت پذیری عمومی میسر دانست و گفت: توسعه و تقویت اطلاع رسانی و ارتقاء سطح دانش عمومی جامعه با استفاده از آموزش همگانی و اطلاع رسانی به موقع امکان پذیر است.

وی با اشاره به جدید التاسیس بودن اداره اجتماعی این معاونت، بر ارتقاء حوزه اطلاع رسانی تاکید کرد و افزود: یکی از برنامههای امسال ، توسعه منابع انسانی، تامین اقلام و امکانات اداری و تخصصی مورد نیاز ماموریتهای اجتماعی معاونت عملیات در راستای توسعه و تقویت اداره اجتماعی خواهد بود.

تقویت اداره اجتماعی معاونت عملیات در دستور کار

معاون عملیات ناجا ادامه داد: در این راستا در سال 1394 اقداماتی انجام گرفته و امسال نیز تا رسیدن به نتیجه، به امید خدا ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر شناسایی نیروهای متخصص برای فعالیت در اداره اجتماعی، جذب و به کارگیری آنها عنوان کرد: آموزش مستمر و ارتقاء دانش کارشناسان این مجموعه از برنامههای اداره اجتماعی در جهت توسعه منابع انسانی است.

معاون عملیات ناجا بیان کرد: در سال جدید تامین اقلام سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز اداره اجتماعی به خصوص در حوزههای مستند سازی و اطلاع رسانی نیز در دستور کار است.

سردار بتولی بهره برداری از ظرفیتها و قابلیت های سیستم مرفوک ناجا در سال آتی؛ رصد مستمر و هدفمند آمار، اطلاعات، اخبار و گزارشهای اجتماعی از سیستم مرفوک ناجا، استخراج نقاط قوت و ضعف پلیس های تخصصی و ردههای درون و برون سازمانی از جنبه اجتماعی آن و انعکاس آن به مبادی ذیربط، را یک ضرورت دانست.

بنابراعلام سایت پلیس، وی تهیه و تدوین هشدارهای آموزش همگانی و آگاهی بخشی آحاد جامعه با مأموریتهای فوریتی و غیر فوریتی پلیس 110 را نیز از مهمترین موارد بهره برداری اداره اجتماعی از فعالیت و اقدامات مرکز فرماندهی و کنترل ناجا دانست.

معاون عملیات ناجا در خصوص ایجاد بسترهای اجتماعی مناسب برای اجرای طرحهای عملیاتی پلیس گفت: برگزاری جلسات اتاق فکر و کمیسیونهای تخصصی اجتماعی، رصد اخبار سایت های خبری ، برگزاری و یا شرکت در دوره های عملیات روانی با همکاری معاونت اجتماعی ناجا از جمله این بسترها است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار