فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

کوچک‌ترین تعرض دشمن ‌با پاسخ سخت و شکننده‌ مواجه می‌شود

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکا به لحاظ نظامی و سیاسی در سطح جهان بی‌خاصیت شده است به گونه‌ای که با داشتن ناو هواپیمابر «هری ترومن» CVN۷۵ با انواع اسکورت‌ها و بالگردها و هواپیماهای جنگی هیچ قدرتی در خلیج فارس ندارد.
کد خبر: ۸۲۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ - 12May 2016

کوچک‌ترین تعرض دشمن ‌با پاسخ سخت و شکننده‌ مواجه می‌شود

به گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع پرس، سردار علی رزمجو پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از پیشکسوتان پاسدار در استان بوشهر با گرامیداشت اعیاد ماه شعبان با بیان اینکه فرهنگ سپاه پاسداران نشات گرفته از فرهنگ سرخ عاشورای حسینی است اظهار داشت: امام راحل با درایت سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار و سالروز ولادت ابوالفضل(ع) به عنوان روز جانباز نامگذاری کردند چراکه فرهنگ پاسداران با فرهنگ سرخ عاشورای حسینی در عجین است.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) با تمام وجود با قیام عاشورای حسینی، اسلام را زنده کرد گفت: سید و سالار شهیدان جان و هستی خویش و بهترین عزیزانش را فدا کرد و سبب احیا، ابقا و بالندگی دین مبین اسلام شد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه نیروهای سپاه چه کسانی که در حال خدمت هستند و چه کسانی که به بازنشستگی نائل آمدهاند مدافع همه جانبه ارزشهای اسلام و انقلاب اسلامی هستند گفت: نامگذاری روز تولد امام حسین(ع) از افتخارات سپاه پاسداران است که دارای چنین ویژگیهایی باشند.

رزمجو با بیان اینکه پاسداران و خانواده آنان همواره مدافع حریم قرآن، ائمه اطهار(ع) و ارزشهای انقلاب اسلامی هستند خاطر نشان کرد: با زحمات طاقتفرسا پاسداران اکنون انقلاب اسلامی در مقیاس جهانی عزتمندتر و مقتدرتر از گذشته شده است.

وی با بیان اینکه پاسداران رهروان موفق و فداکارانی صادق از نهضت حسینی هستند گفت: پاسداران که سنگرنشینان ولایت هستند از آغاز انقلاب اسلامی در همه عرصهها همچون خورشید فروزان درخشیدهاند و حماسههای بزرگ آفریدهاند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه پاسدارا ن مدال افتخار ولایت و ولایتمداری بر سینه دارند افزود: سربلندی، افتخار، سیادت و عزت سرزمین ایران اسلامی به جانفشانی مردان صبور و با گذشت، بی ادعا و ایثارگر همچون نیروهای پاسدار محقق شده است.

رزمجو با بیان اینکه اراده آهنین نیروهای سپاه پاسداران تاریخ ساز بزرگ همیشه ایران اسلامی است تصریح کرد: این اراده آهنین در نیروی دریایی سپاه اجازه نداده تا اهریمن خصم، آمریکای جهانخوار که چشم طمع به آبهای خلیج فارس دارد لحظهای در آرامش باشد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در همه ردهها و موقعیتهای مختلف با اقتدار توطئهها و ترفندهای استکبار جهانی را یکی پس از دیگری نقش برآب کرده تاکید کرد: این مهم به برکت خون پاک شهدای گرانقدر، صبر و استقامت خانواده معظم شهدا، جانبازان و با اطاعت از فرمانده کل قوا حضرت امام خامنهای محقق شده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی نقطه نزول برکات از آسمان و زمین برای کشورهای مختلف است افزود: امروز انقلاب اسلامی با پاسداری و حماسه آفرینیهای خود سبب قوام، استحکام هویت دینی و انسجام ملی و وحدت فرا منطقهای شده است.

رزمجو با بیان اینکه قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی در تمام جهان نمایان شده است خاطر نشان کرد: پس از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی اکنون این انقلاب شانه به شانه تمام توطئههای استکبارجهانی در جهان مهار کرده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، قابلیت و انرژی آمریکاییها در کارهای مختلف بیخاصیت کرده است گفت: امروز انقلاب اسلامی الهامبخش مسلمانان جهان شده که این مهم به رشادتها و فداکاریهای پاسداران برمیگردد که نقش بینظیری در عرصههای مختلف ایفا کرده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه وعدههای الهی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق شده است افزود: اکنون شاهد صدور انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان هستیم و فعالیت پاسداران حریم انقلاب اسلامی و ولایت مرزهای مختلف جهان درنوردیده به گونهای که انقلاب اسلامی در دفاع از مرزهای اسلام در دورترین نقاط جهان نقش مهمی ایفا میکند.

رزمجو با بیان اینکه اکنون پاسداران از خاکریز اسلام و حریم امامان(ع) دفاع میکنند و مدافعان حرم ائمه اطهار(ع) شدهاند گفت: سپاه پاسداران به قلوب مستضعفان جهان همراه با ویژگیهای انقلاب اسلامی نفوذ کرده و از خاکریزهای اسلام در مرزهای مختلف جهان دفاع میکند.

وی از صدور قابلیت و توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران به کشورهای مختلف خبر داد و افزود: سپاه و نیروی قدس سپاه اکنون زبانزد تمام عالم در دفاع از حریم ولایت، امامت و مکتب اسلام شده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به سازماندهی بسیجیان برای دفاع از حریم ولایت و امامت افزود: سپاه و بسیجیان در قالب گردانهای عاشورا، الزهرا(س)، امام حسین(ع)، ابوالفضلالعباس(ع) در شهرها و روستاها سازماندهی شدهاند و آموزشهای لازم برای دفاع از انقلاب اسلامی و حریم ولایت و امامت فراگرفته و آماده دفاع همه جانبه شدهاند.

رزمجو عزتمندی ایران اسلامی نشات گرفته از ایمان الهی دانست و گفت: چنین عزت و اقتداری سبب شده که آمریکاییها درمقابل ایران اسلامی به ستوه درآید.

وی با بیان اینکه پاسداران در ترکیبی شامل پاسدار، بسیجی، سرباز و روحانی در نوک تهدیدات سخت در منطقه استراتژیک خلیج فارس قرار دارند بیان کرد: چنین ترکیبی با داشتن انگیزه الهی، آمریکاییها وقتی با این قشر مواجه میشوند پا به فرار میگذارند که این مهم در 22 دیماه سال گذشته محقق شد که پاسداران در به زانو درآوردن آمریکاییها حماسهای ماندگار آفریدند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه امنیت حاکم در منطقه استراتژیک خلیج فارس پایدار است خاطر نشان کرد: امنیت آبهای ایران اسلامی از دریای عمان از چابهار تا دهانه اروند در سواحل و جزایر پایدار است.

رزمجو با بیان اینکه پاسداران هیچگونه ترس و واهمهای از استکبار جهانی ندارند تاکید کرد: آمریکا با داشتن انواع تجهیزات نظامی در آبهای خلیج فارس هیچگونه تعرضی نمیتوانند علیه ایران اسلامی انجام دهند چراکه با برخورد سخت و شکننده نیروهای سپاه پاسداران مواجه میشوند.

وی با بیان اینکه راههای غلبه استکبار جهانی در کشورهای مختلف مسدود شده است گفت: آمریکا به لحاظ نظامی و سیاسی در سطح جهان بیخاصیت شده است به گونهای که با داشتن ناو هواپیمابر «هری ترومن» CVN75 با انواع اسکورتها و بالگردها و هواپیماهای جنگی هیچ قدرتی در خلیج فارس ندارد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افزود: قدرت برتر جمهوری اسلامی ایران در برابر قدرت آمریکا نشان از قدرت لایزال الهی است.

نظر شما
پربیننده ها