سرلشکر فیروزآبادی:

آمریکا استمرار جنگ در سوریه را برای اثرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری خود می‌خواهد/ بشار اسد ماندنی است

رئیس‌ ستاد کل نیروهای مسلح با پرده برداشتن از سیاست کاخ سفید در قبال سوریه گفت: آمریکا استمرار جنگ در سوریه را برای اثرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری خود را می‌خواهد.
کد خبر: ۸۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱ - 12May 2016

آمریکا استمرار جنگ در سوریه را برای اثرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری خود می‌خواهد/ بشار اسد ماندنی است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرلشکر بسیجی سید حسن آقایی فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی با اشاره به تلاش آمریکاییها برای مدیریت تحولات منطقهای و استفاده از شرایط ناشی از جنگ تروریستهای تکفیری در سوریه برای دستیابی به منویات و اهداف انتخاباتی ایالات متحده، اظهار کرد: آمریکا استمرار جنگ و جنایات تروریستها در سوریه را برای اثرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری آینده ایالات متحده میخواهد.

وی افزود: هیأت حاکمه آمریکا و رئیسجمهور فعلی این کشور پیروزی حزبی را به قیمت حمایت از تروریستها و ریختن خون مردم مظلوم و بیگناه سوریه میخواهد و اعمال فشار برای کنار گذاردن بشار اسد دقیقاً برای همین منظور است.

سرلشکر فیروزآبادی بابیان اینکه مردم آمریکا بایستی به دولت حاکم ایالات متحده اجازه ارتکاب جنایت برای اثرگذاری بر آرای انتخاباتی را ندهند، تصریح کرد: 5 سال حمایت از تروریسم و دامن زدن به ایجاد و توسعه داعش و خونریزی در سوریه نتوانسته است ملت این کشور را وادار به تسلیم کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه آمریکاییها در یک سال آینده نیز نخواهند توانست هدف خود را عملی کنند، تأکید کرد: برخلاف رویا و آرزوی آمریکا، بشار اسد میماند و با پیروزی ملت سوریه، روسیاهی برای جنگطلبان باقی خواهد ماند.

نظر شما
پربیننده ها