بیانیه مقاومت اسلامى نُجَباء در پى شهادت ذوالفقار حزب‌الله لبنان

جنبش مقاومت اسلامی «نُجباء» در پی شهادت فرمانده ارشد حزب‌الله لبنان بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ - 14May 2016

بیانیه مقاومت اسلامى نُجَباء در پى شهادت ذوالفقار حزب‌الله لبنان

به گزارش خبرنگار بینالملل دفاع پرس، مقاومت اسلامی نجباء عراق در پی شهادت مصطفی بدرالدین فرمانده ارشد حزب الله بیانیهای صادر کرد و در این بیانیه شهادت ذوالفقار حزب الله را به این جنبش و خانواده شهید بزرگوار تبریک گفت.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»(الاحزاب 23)

بار دیگر دست جنایتکار صهیونیستها برای چیدن ستارهای از آسمان شهادت دراز شد و مصطفی بدرالدین (ذوالفقار) که تلخی شکست را به صهیونیستها چشانده و طعم خوش پیروزی را به کام حزبالله شیرین کرده بود؛ را به شهادت رساند.

صهیونیستها گمان میکنند که بدینوسیله میتوانند کاروان شهید کربلا را از حرکت بازدارند؟! نه، براستی نه آنها نمیتوانند به آرزوی خود برسند، بلکه شهید مصطفی بود که به مرگ طعم شیرین شهادت را چشاند و به پرودگار خویش لبیک گفت.

ما (مقاومت اسلامی نُجَباء) عروج روح آسمانی "ذوالفقار" را به برادرانمان در حزبالله و خانواده وی تبریک میگوییم و با سید مقاومت عهد میبندیم که در راه فرماندهان شهید گام برداریم و به دشمن صهیونیستی میگوییم شما درهای جنهم را به روی خود گشودید و به یاری خداوند انتقامی سخت در راه است.

"فذرهم حتى یلاقوا یومهم الذی فیه یصعقون"

مقاومت اسلامی نُجَباء

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار