رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

امر به معروف و نهی از منکر عصاره وظایف ناجا است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر لازمه بقای دین و نظام است گفت: عصاره همه وظایف ناجا امر به معروف و نهی از منکر است و بازرسی باید مبنا را بر اصلاح امور بگذارد.
کد خبر: ۸۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ - 14May 2016

امر به معروف و نهی از منکر عصاره وظایف ناجا است

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس،حجت الاسلام و المسلمین بهرامی در همایش روسای بازرسی ناجا با تبریک اعیاد شعبانیه از دست اندرکاران برگزاری این همایش به ویژه "سردار مجرد" رئیس بازرسی کل ناجا تشکر کرد.

وی اقامه نماز، پرداخت زکات و امر به معروف و نهی از منکر را چهار ویژگی یاوران خدا برشمرد و گفت: یاوران خدا کسانی هستند که وقتی به قدرت می رسند اصل ترویج این چهار ویژگی هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه با اشاره به تحقق شعار سال بیان کرد: پرهیز، اسراف و تبذیر در تحقق شعار سال بسیار مهم است.

وی عنوان کرد: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از نیروی های مسلح همراهی دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی و دوری از تجمل گرایی است. حجت الاسلام والمسلمین بهرامی اضافه کرد: صرفه جویی و جلوگیری از کارها و امور غیرضروری در تحقق اقتصاد مقاومتی کارآمد است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه بر صیانت از اموال و بیت المال تأکید کرد و گفت: باید از تولید ملی با خرید کالاهای داخلی و بومی حمایت کنیم.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به ترویج روحیه جهادی و انقلابی در نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت های موجود در این راستا بهره ببریم.

وی اشاره کرد: مدیریت جهادی بنا بر فرمایش معظم له یعنی خودباوری و اتکاء به ظرفیت های موجود و همچنین اعتماد به نفس و اتکاء به کمک الهی.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر لازمه بقاء دین و نظام است عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر غایت دین است و از مترقی ترین واجبات است.

وی با اشاره به اینکه احیای امر به معروف و نهی از منکر از مطالبات مقام معظم رهبری از نیروهای مسلح است گفت: امر به معروف و نهی از منکر ضامن اجرای احکام شرع هستند که در نیروی انتظامی به راحتی می توانیم این دو فریضه را احیاء کنیم.

این مقام مسئول تأکید کرد: عصاره همه وظایف ناجا امر به معروف و نهی از منکر ؛ ترویج خوبی ها و از بین بردن بدی ها است.

حجت الاسلام بهرامی، با اشاره به لزوم حفظ شخصیت سربازان وظیفه گفت: آینده کشور به دست جوانان و سربازان وظیفه است و باید شخصیت این قشر عظیم حفظ و تکریم شود.

وی اضافه کرد: بازرسی باید در انجام مأموریت ها مبنا را بر اصلاح امور بگذارد و در انجام امور منطبق بر حکم شرع و قوانین حرکت کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار