سردار سعید قاسمی در یادواره شهدای مدافع حرم عنوان کرد:

تفکر حضرت امام(ره) تنها راهبرد مقابله با استکبار است/ امام راحل موازنه قدرت در جهان را بر هم زد

پیشکسوت دفاع مقدس گفت: تنها تفکر موفق برای رسیدن به پیروزی در نبرد آخرالزمانی در مقابل استکبار و نابودی آن، مدلی است که حضرت امام (ره) آن را ارائه دادند و بعد از ایشان خلف صالح او مقام معظم رهبری سکاندار آن هستند.
کد خبر: ۸۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ - 15May 2016

تفکر حضرت امام(ره) تنها راهبرد مقابله با استکبار است/ امام راحل موازنه قدرت در جهان را بر هم زد

به گزارش دفاع پرس از مشهد، به مناسبت دومین سالگرد شهید مدافع حرم محمدحسن قاسمی دانا و به یاد خادم الشهدا شهید جواد محمدی­ فر از شهدای مدافع حرم مراسم گرامیداشتی در تالار شهر مشهد برگزار شد.

در این مراسم که جمع کثیری از جوانان مشهد و خانواده معظم شهدای مدافع حرم حضور داشتند، سردار سعید قاسمی از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در سخنانی اظهار داشت: طی چهار سال گذشته یک فتنه عمیق سراسر جهان اسلام را در برگرفت که این فتنه فراتر از چیزی بود که فکرش را می­ کردیم.

وی افزود: به جهت اینکه چه قدر این فتنه و برنامه­ ریزی بزرگ را برای نابودی شیعه و اسلام را باور داریم در این قصه موفقیم، و لیکن مطالبی پشت این رخداد است که کمتر مشخص می­ شود که چه دسیسه­ ای در انتظار ممالک اسلامی است که اگر به آن توجه داشته باشیم ماهیت آن بیش از پیش برای ما هویدا می­ کند.

پیشکسوت دفاع مقدس خاطر نشان کرد: آنچه مسلم است این است که انقلاب اسلامی بوجود آوردنده زلزله­ ای بالاتر از ده­ها ریشتر بود که نه تنها جهان اسلام بلکه تمام دنیا را منبعث از خودش کرد. امروز دنیا بر این باور است که تمامی تحولات، و حتی تحولاتی که به جهان اسلام ارتباط ندارد به انقلاب اسلامی که حضرت امام خمینی(ره) آن را بنیان گذاشت و تفکر آن رهبر عظیم مرتبط است. به زبان دیگر امام راحل موازنه قدرت را در جهان به هم ریخت.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مطلب که حماسه دلاوری­ های شیرمردانی همچون محمد بروجردی، محمود کاوه احمد متوسلیان باعث شد که ایران اسلامی را از چنبره تجزیه طلبی که دشمن در ابتدای پیروزی انقلاب برای کردستان زده بود خارج کند یادآور شد: تاریخ باید کتاب بنویسد و فیلم ساخته شود که چگونه مدل فکری حضرت روح ­الله و فرزندان معنویش باعث شد که از این مقطع عبور کنیم و راهبردهای مقابله با دشمن در مسئله تجزیه­ طلبی الگویی برای مبارزان دیگر انقلاب­ ها شود.

قاسمی تصریح کرد: امروز وارد مدل جنگی جدید که یک نبرد آخرالزمانی است شده­ ایم که به این سادگی به پایان نمی­ رسد. دشمن با ما کار دارد و ما هم براساس مدل فکری امام خمینی(ره) با آنها کار داریم. به حول و قوه الهی در این نبرد تفکر استکبارستیزی فراگیر خواهد شد. هر چند که عده ­ای نمی­ گذارند تفکر معمار بزرگ انقلاب جهان شمول شود که اگر این تفکر در همه عرصه­ ها در مملکت اسلامی ­ما پیاده شود عدالت در کشورمان طنین ­انداز خواهد شد و جمهوری اسلامی واقعی تحقق پیدا می­ کند و همین امر باعث می­ شود که تمام دنیا عاشق اسلام ناب محمدی(ص) و انقلاب اسلامی بشوند موید این ادعا انقلابی است که شیخ زکزاکی در نیجریه به راه انداخته است.

این فرمانده دفاع مقدس تأکید کرد: بر این باور هستیم که تنها تفکر موفق برای رسیدن به پیروزی در نبرد آخرالزمانی در مقابل استکبار و نابودی آن، مدلی است که حضرت امام (ره) آن را ارائه دادند و بعد از ایشان خلف صالح او مقام معظم رهبری سکاندار آن هستند. ان­شاءالله این قرن، قرن غلبه بر استکبار خواهد بود.

لازم به ذکر است در این مراسم از خانواده شهیدان حسن ­قاسمی دانا و جواد محمدی ­فر تجلیل شد. همچنین از فیلم کوتاه «عروسک» با مضون شهدای مدافع حرم و تیپ فاطمیون رونمایی شد و به نمایش در آمد.

در این فیلم که به کارگردانی مرتضی علیزاده و هاشم مسعودی تهیه شده تعدادی از مجاهدین لشکر فاطمیون به ایفای نقش می­ پردازند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار