معاون استاندار قزوین:

۱۰ هزار زائر قزوینی به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: ۱۰ هزار زائر قزوینی به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند و در مراسم سالگرد ارتحال این امام(ره) شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۸۲۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶ - 16May 2016

۱۰ هزار زائر قزوینی به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند

به گزارش دفاع پرس از قزوین ایوب رحیمی در جلسه ستاد هماهنگی برنامههای بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای قیام 15 خرداد اظهار داشت: به منظور زیارت مرقد مطهر امام خمینی(ره) 10 هزار قزوینی همزمان با سالگرد ارتحال این امام(ره) همام به شهرری اعزام میشوند.

رحیمی با اشاره به برگزاری برنامههای متناسب رفاهی برای زائران بیان کرد: در این ایام برای استراحت و رفع خستگی زائران امکاناتی همانند استفاده از استخر و سالنهای ورزشی مورد توجه قرار گیرد.

وی در رابطه با اهمیت اطلاعرسانی و انعکاس اقدامات انجام شده به مردم  توسط اصحاب رسانه تصریح کرد: فعالیتها و اقداماتی که در این ایام در استان صورت میگیرد باید به طور مطلوب توسط اصحاب رسانه منعکس شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین افزود: ورود و خروج کاروانها با استفاده از ظرفیت رسانههای گروهی بهویژه صداوسیما و اصناف اطلاعرسانی شود.

وی اظهار داشت: هر آنچه که امروز به برکت انقلاب اسلامی داریم نصیب کشور شده مدیون امام راحل(ره) است لذا وظیفه داریم برای تبیین ابعاد مختلف اندیشه های امام راحل تلاش کنیم تا این ارزشها مغفول نماند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار در ادامه به رعایت ضوابط و اصول بهداشتی در تغذیه زائران تاکید کرد و گفت: بهداشت و سلامت تغذیه زائرین و نظارت آن از موضوعاتی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد و بر نحوه تهیه غذا و ایستگاههای صلواتی کنترل لازم صورت گیرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار