فرمانده پایگاه شهید بابایی:

نهاجا امنیت کامل آسمان ایران را تضمین می‌کند

فرمانده پایگاه شهید بابایی گفت: با تلاش کارکنان فنی و تیزپروازان نیروی هوایی ارتش، آسمان ایران اسلامی در امنیت کامل است و نهاجا این امنیت را تضمین می‌کند.
کد خبر: ۸۲۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ - 17May 2016

نهاجا امنیت کامل آسمان ایران را تضمین می‌کند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر خلبان روزخوش فرمانده پایگاه شهید بابایی در جمع دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) که به دوره آموزش محورشناسی اعزام شدهاند، اظهار داشت: حراست از آسمان کشور وظیفه نیروی الهی هوایی ارتش است و در این راستا تیزپروازان این نیرو از هیچ تلاشی و ایثاری دریغ نخواهند کرد.

وی گفت: با تلاش کارکنان فنی و تیزپروازان نیروی هوایی ارتش، آسمان ایران اسلامی در امنیت کامل است و نهاجا این امنیت را تضمین می کند.

روزخوش افزود: آموزش دانشجویان خلبانی و آماده سازی آنها برای انجام ماموریت های مهم و تاثیرگذار از دیگر وظایف نیرو  هوایی، به ویژه پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی است.

فرمانده پایگاه شهید بابایی در ادامه عنوان کرد: هدف از برگزاری این بازدید آشنایی دانشجویان با توانمندیهای نظامی، تسلیحاتی و تخصصی این پایگاه است و امیدواریم در این فرصت اندک مجال تحقق این مهم برای دانشجویان فراهم شود.

در ادامه این جلسه فرماندهان به تشریح موقعیت جغرافیایی و استراتژیک پایگاه شهید بابایی، توانمندیهای تسلیحاتی و ماموریتهای کلی این پایگاه پرداختند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار