سردار نقدی:

راهیان نور تاثیر ویژه‌ای میان جوانان داشته است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: راهیان نور میان جوانان ثاثیر خوب و ویژه‌ای داشته و خانواده‌های بسیاری بابت این موضوع از ما تشکر کردند.
کد خبر: ۸۲۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ - 17May 2016

راهیان نور تاثیر ویژه‌ای میان جوانان داشته است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار نقدی امروز در همایش مسئولان اردویی سپاهها و نواحی سراسر کشور، گرامیداشت شهید مدافع حرم محمدبلباسی (مسئول پیشین سازمان اردویی راهیان نور بسیج استان مازندران) و شهید رضا عادلی اظهار داشت: اردو و گردشگری از ارکانهای خاص تربیت دستهجمعی است و در بسیج روز به روز این فعالیت رو به رشد است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت: راهیان نور در بین جوانان ثاثیر خوب و ویژهای داشته و خانوادههای بسیاری بابت این موضوع از ما تشکر کردند.

سردار نقدی با اشاره به برنامه ششم توسعه بیان کرد: در این برنامه موضوع اردویی و گردشگری بسیار گستردهتر خواهد بود؛ تا انشاءالله برنامه راهیان نور کمّیتر و کیفیتر برگزار شود.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در برنامه ششم در دستور کار خواهد بود موضوع ساخت محل اردویی راهیان نور شهرستانی خواهد بود و باید تا 2 یا 3 سال آینده همه شهرستانها این محل را ایجاد کنند.

رئیس سازمان بسیج مستعضعفین افزود: این محل در بیشتر شهرستانها نقطهیابی شده و مسئولین شهرستانی باید تلاش کنند، تا از برنامه عقب نمانند.

وی با بیان اینکه تا پایان برنامه ششم باید 70 میلیون نفر روز زائر راهیان نور داشته باشیم، تصریح کرد: توجه به موضوع کمّی و کیفی اردوها مد نظر باشد، تا کسانی که یک بار به این اردوها میآیند برای بار دوم تشنهتر باشند.

سردار نقدی از ساخت دهکدههای مقاومت در استانهای کشور با توجه به برنامه ششم توسعه اشاره کرد و گفت: این دهکدههای مرکزی برای تفریح و تفریحات انقلابی خواهد بود و در عین حالی که جوانان به تفریح در آن میپردازند، باید با برنامههای متنوع غنای بصیریتی در آنها افزایش یابد و روح شجاعت و جهاد در آنان تقویت شود.

وی گفت: موضوع دیگری که در برنامه ششم توسعه پیشبینی شده است موضوع گردشگری تعالیبخش است؛ به این معنی که به هر نقطهای که سفر میکنیم محیط ما محیط تعالیبخش باشد، نه فساد زا که دشمن در صدد ان است.

رئیس سازمان بسیج مستعضعفین ادامه داد: امروز دشمن اراده و ایمان جوانان ما را هدف گرفته است؛ بنا براین در محیطهای تفریحی باید توجه به ارزشهای گردشگری متمرکز باشد.

وی افزود: نقاطی که بهعنوان مسیر گردشگری انتخاب میشود روح معنوی و ارزشی آنها مورد توجه قرار گیرد؛ بهعنوان مثال کسانی که برای تفریح به شمال میرودند در کنار استفاده از طبیعت باید به ارزشهای آن منطقه مانند سردار جنگل و شهید شیرودی که الهامبخش هستند، نیز توجه شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار