سخنگوی سپاه:

آموزه‌های انقلاب اسلامی در جهان اسلام سبب عقب‌نشینی صهیونیسم شد

مسؤول روابط‌ عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: رژیم صهیونیستی با همه پشتیبانی‌هایی که داشت توانست بخشی از سرزمین اسلامی را اشغال کند، ولی از زمانی که آموزه‌های انقلاب اسلامی به سرزمین مسلمانان راه یافت این رژیم جعلی عقب‌نشینی کرد.
کد خبر: ۸۳۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴ - 18May 2016

آموزه‌های انقلاب اسلامی در جهان اسلام سبب عقب‌نشینی صهیونیسم شد

به گزارش دفاع پرس از کرمان، سردار رمضان شریف در بیست و سومین یادواره شهدای منطقه لاهیجان رفسنجان گفت: آموزههای انقلاب اسلامی در جهان اسلام سبب عقبنشینی صهیونیسم شد.

شریف گفت: در طول انقلاب، کشور جمهوری اسلامی ایران هزاران هزار شهید تقدیم اسلام کرد و قوام این گفتمان به هدایتهای الهی و برکت خون شهدا و ولایتفقیه است.

شریف با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در طول 70 سال گذشته با همه پشتیبانیهایی که داشت توانست بخشی از سرزمین اسلامی را اشغال کند، افزود: اما از زمانی که آموزههای انقلاب اسلامی به سرزمین مسلمانان راه یافت این رژیم جعلی عقبنشینی کرد.

وی گفت: جوانان به تأسی از فرهنگ اهل بیت(ع) و تجربه دفاع مقدس و اطاعت از ولی امر مسلمین برگ جدیدی برای رویارویی با رژیم صهیونیستی رو کردند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: رفتو آمدهای آمریکا و غرب در منطقه برای یک هدف آنهم براندازی جمهوری اسلامی ایران که از نظر آنها بزرگترین برهم زننده امنیت صهیونیستها است، صورت میگیرد.

وی ابراز داشت: اینکه صهیونیستها که دنبال کشیدن دیوار حایل بود اما امروز در بلندیهای جولان جلسه هیأت دولتش را برگزار میکند، برای کشورهای عربی خفت و خواری است.

شریف با اشاره به اینکه دست و پا زدن اروپا و غرب برای بهرهگیری از اختلافات شیعه و سنی است، افزود: هدف اصلی آنها برقراری امنیت برای صهیونیستها است.

وی اذعان کرد: فلسفه تأسیس داعش و القاعده برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران بود و ما امروز با موج فزاینده تقاضا برای سوریه و عراق مواجه هستیم.

شریف بیان کرد: برای دشمن جای تعجب دارد که با وجود این همه هجمه سیاسی، فرهنگی و ... در فضای مجازی نتوانسته ایمان و اعتقاد جوانان ایران را بگیرد و اخیرا میگویند بهنظر میرسد بخش عمدهای از سرمایههای حوزه فرهنگی برای تغییر رویکرد سبک زندگی جوانان ایرانی برباد رفته است.

شریف گفت: امنیت ایران به واسطه خون شهداست امروز مسؤولان باید به دنبال جلب رضایت شهدا باشند.

وی با اذعان به اینکه آمریکا دیگر قدرت ندارد در مقابل فرزندان ایرانزمین بایستد و قد علم کند، خاطرنشان کرد: کشور ما در حوزه دفاعی به حدی از قدرت رسیده که دشمن جرأت نگاه چپ به این کشور را ندارد و این شعار نیست و واقعیت است.

مسؤول روابطعمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از تسلیم مفتضحانه نیروهای آمریکا در آبهای خلیج فارس یاد کرد و افزود: 10 نیروی این کشور در برابر پنج پاسدار ما زانو زدند و با وجود 25 ناو مجهز که در منطقه حضور داشت، میدانستند اگر دست از پا خطا کنند جهنمی برایشان درست میشود.

وی همچنین به مشکلات کشور و برخی مسائل که بهوجود میآید اشاره و بیان کرد: ملتی که آن دستگاههای پیچیده نظامی را میسازد مگر توان ندارد در سایر حوزهها خودکفایی داشته باشد و اینکه برخی اقلام از کشورهای خارجی وارد میشود در حالیکه خودمان توانایی تولید آن را داریم ناراحت کننده است.

شریف با تأکید بر اینکه باید از نسل گذشته درس عبرت بگیریم، بیان داشت: محمد قذافی بیان میکند، « آمریکا و اروپا لحظه بهلحظه به ما نزدیک میشدند و مطالبات خود را مطرح میکردند و ما یکییکی پاسخ میدادیم» اما امروز کشور لیبی نابود شد و ما باید این تجربه را بهکار گیریم.

وی تأکید کرد: باید با بهرهگیری از تفکر داخلی مشکلات کشور را حل کنیم و قدر آرامش کشورمان که به برکت خون شهدا امنترین کشور منطقه است را بدانیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار