معاون قوه قضائیه:

برخی داخلی‌ها به شیطان شاخ‌شکسته گرا می‌دهند/بیشترین تخریب‌ها علیه برملاکنندگان برجام ۲و ۳و ۴است

معاون رئیس قوه قضائیه گفت: برخی افراد از درون کشور به شیطان شاخ‌شکسته گرا می‌دهند.
کد خبر: ۸۳۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ - 18May 2016

برخی داخلی‌ها به شیطان شاخ‌شکسته گرا می‌دهند/بیشترین تخریب‌ها علیه برملاکنندگان برجام ۲و ۳و ۴است

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حجتالاسلاموالمسلمین غلامحسین محسنیاژهای در مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران و ایران اسلامی به فضل پروردگار از امنیت و اقتدار مثالزدنی برخوردار است و همه بشریت میدانند که در سایه امنیت است که میشود زندگی آرام داشت.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه در سایه امنیت رشد و توسعه همهجانبه به وجود میآید و میتوان به شکوفایی و کمال رسید، گفت: امروز بحمدالله ایران اسلامی از امنیت کامل، بالا و والایی برخوردار است و جا دارد که عوامل این اقتدار و امنیت را بشناسیم و در حفظ این علل و عوامل تلاش کنیم و قدرشناس برقرارکنندگان این امنیت و اقتدار باشیم.

محسنیاژهای افزود: یکی از ارکان مهم امنیت و اقتدار در کشور، نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران هستند؛ نیروهایی که شبانهروز و با مجاهدت خود و ایثار خونشان و تحمل همه رنجها و سختیها و احیانا تحمل ناملایمتیها تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا در همه عرصهها با تیزبینی خاص مسائل را رصد و تمهیدات لازم را برای رفع هرگونه شری از سر این کشور و ملت اتخاذ میکنند.

وی ادامه داد: نیروهایی که بحمدالله با ایمان و روحیه جهادی و ولایتمداری توانستهاند به خوبی از تمامیت ارضی، منافع ملی، به مال و جان مردم به خوبی حراست کنند.

سخنگوی قوهقضائیه با بیان اینکه امروز دوست و دشمن به این نتیجه رسیدهاند که ایران قدرتمند است گفت: بر همین اساس که این همه توطئه و نقشه برای ایران میکشند و ایرانهراسی میکنند اگر ایران یک کشور ضعیف و عقبمانده و بیخطر برای مستکبرین بود نیاز نبود این همه نقشه و توطئه بکشند و بر جمهوری اسلامی ایران فشار بیاورند.

محسنیاژهای تصریح کرد: همه میدانند که این همه فشار از ناحیه استکبار و شیطان بزرگ آمریکا به خاطر موضوعیت جمهوری اسلامی ایران است و ایران مقتدر در معادلات منطقه و بسیاری از مسائل جهان تأثیرگذار است. اگر یک کشور خنثی نسبت به ظلمها بودیم و نمیتوانستیم از منافع و اسلام خود دفاع کنیم به طور قطع نیازی به این همه توطئه و نقشه از سوی دشمن نبود.

وی افزود: متأسفانه در کنار این همه افتخار و عظمت شاهد هستیم برخی افراد دونصفت و کسانی که مطامع دنیا همت آنهاست به دشمن غدار و کینهتوز و شیطان شاخشکسته و ضربت خورده در داخل کشور گرا میدهند تا به این ملت و مردم لطمه بزنند.

سخنگوی قوه قضائیه تأکید کرد: یک روز به بهانه حقوق بشر و یک روز نیز به بهانههای دیگر به دشمن گرا میدهند و میگویند میتوانید از این موارد به عنوان نقض حقوق بشر استفاده کرده و علیه ایران قطعنامه صادر کنید و اینها را به آمریکای متجاوز که تمام وجودش ضدیت با حقوق بشر است میگویند. یک روز گرا میدهند که میتوانید به بهانه برخی مسائل که حق مسلم ایران است مانند مسئله هستهای که ایران در چارچوب ان پی تی و صلحآمیز حرکت میکنند تحریمها را بر ایران ایجاد یا تشدید کنید.

محسنیاژهای افزود: خیلی جای تأسف و شرمندگی است که کسی چشمش را ببندد و این امنیت را نبیند و برای عقدهگشایی با دشمن همکاری و همصدایی کند. امروز بسیاری از کشورها در گوشه و کنار دنیا که یک روزی از ایران جلوتر بودند، با ناامنیهای بسیاری جلو هستند امروز بسیاری از کشورهای همسایه یا غیرهمسایه یک ساعت یا حتی یک لحظه مردمشان بدون دلهره و اضطراب زندگی نمیکنند و همواره نگرانی این را دارند که شیطان بزرگ و عوامل آن برسرشان بمب بریزند.

وی افزود: آیا این امنیت و اقتدار جای افتخار و سپاسگزاری از کسانی که امنیت را ایجاد کردهاند ندارد؟ آیا جای تأسف نیست که گاهی اعمالی را انجام دهیم و حرفهایی را به زبان بیاوریم که احیانا شیطان بزرگ را خشنود کند و کسانی که موثرترین نیرو برای این امنیت هستند را تحقیر کنیم؟

معاون اول قوه قضائیه افزود: امروز لبه تیز تخریب آنها متوجه چه نهادهایی است؟ بیشتر تخریب را علیه نیروهای مسلح و سپاه پاسداران وارد میکنند چون میدانند اینها در بهوجود آمدن این اقتدار مؤثر هستند. بیشترین تخریب را علیه قوه قضائیه وارد میکنند چون میدانند این قوه دست افراد مختلس، دزد و جنایتکار را قطع کرده و میکند. میدانند امروز کسانی که قصد نفوذ داشته باشند توسط سیستم اطلاعاتی رصد میشوند و کسی که محاکمه میکند دستگاه قضایی است. آن کسی که نقشههای آنها را نقش بر آب میکند و برجام 2،3 و 4 را برملا میکند چه کسی است؟ بیشترین تخریب را متوجه آن نهاد میکنند.

محسنی اژهای تاکید کرد: امروز افتخار ما به چه کسانی است؟ کسانی که بیش از دو دهه بر اثر ضدبشریترین اقدامات و حملات شیمیایی، بعضا بر اثر جراحتهای شیمیایی امروز حتی یک لحظه آرامش ندارد. آیا نباید به این فرد افتخار کنیم و با او عکس بیندازیم؟ آیا این حقوق بشر ندارد و نباید از او دفاع کنیم؟ اگر کسی به اتهام جاسوسی و خیانت به کشورش و مردمش دستگیر شود فقط او حقوق بشر دارد و باید به عنوان حقوق بشر با او ملاقات کنیم؟

وی در پایان تاکید کرد: امروز بحمدالله مردم ما بصیر و نیروهای ما در کمال آمادگی و زیر چتر ولی امرمان آماده هستند و قطعا این فشارها بیتأثیر خواهد بود اما انسان از عاملی که بدون توجه یا با فکر، با دشمن همکاری و همصدایی میکند تأسف میخورد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار