همایش 1200 نفری پیشکسوتان در اردبیل + عکس

به مناسبت سوم خرداد، همایش 1200 نفری پیشکسوتان دفاع مقدس در اردبیل برگزار شد
کد خبر: ۸۴۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ - 24May 2016

همایش 1200 نفری پیشکسوتان در اردبیل + عکس

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، همایش استانی  انس و اخوت، ویژه پیشکسوتان و رزمندگان استان اردبیل  به مناسبت سوم خرداد در اردبیل برگزار شد.

در این مراسم که روز سوم خرداد از ساعت 11 در حسینیه ثارلله سپاه حضرت عباس علیه السلام استان و با حضور سردار مهدی محمدی فر رئیس سازمان پیشکسوتان دفاع مقدس و به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد سردار سرتیپ 2 پاسدار جلیل بابازاده قانع فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه فتح خرمشهر فتح ارزش های اسلامی است گفت: رزمندگان اسلام با پشت پا زدن به تمامی تعلقات دنیوی  به فرمان امام (ره) به دفاع از میهن اسلامی پرداختند و حماسه های جاودان خلق کردند.  

بابازاده با تسلیت درگذشت امیر سرتیپ بهروز سلیمان جاه از فرماندهان ارشد ارتش و ستاد کل نیروهای مسلح، اردبیل را مهد بزرگان حماسه ساز و تاریخ آفرینی چون مرحوم سرلشگر ظهیر نژاد و مرحوم سلیمان جاه دانست و افزود: شهیدانی چون محمد خدنگی، شاپور برزگر و داور یسری با استعانت از فرهنگ عاشورا و حسین حسین گویان به نبرد با دشمن رفتند و در حالی که ذکر یا حسین(ع) بر لب داشتند شربت شهادت نوشیدند.

این جانباز دفاع مقدس در ادامه گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس، در هشت سال جنگ تحمیلی تاریخ ساز، فرصت ساز و باور ساز  شدند و به همین دلیل جامعه باید قدردان این قشر بوده و از  آنان الگو بگیرد.

در ادامه مراسم از کتاب نینوایی در کرانه کارون مجموعه خاطرات جمعی از رزمندگان استان اردبیل در عملیات بیت المقدس نوشته پری آخته رونمایی و از 15 خانواده شهید از شهدای عملیات بیت المقدس استان اردبیل تجلیل شد.

نظر شما
پربیننده ها