واکنش سردار جزایری به اظهارات کلینتون:

ایران آماده مقابله قاطعانه با تهدید نظامی آمریکاست

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: ما آماده هستیم در یک نبرد واقعی و مستقیم بشریت را از شر سیاست‌های جنگ‌طلبانه و سلطه‌گرانه آمریکا نجات دهیم.
کد خبر: ۸۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴ - 03June 2016

ایران آماده مقابله قاطعانه با تهدید نظامی آمریکاست

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سیدمسعود جزایری معاون ستادکل نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات اخیر یک مقام آمریکایی نامزد انتخابات ریاستجمهوری این کشور مبنی بر اینکه "آمریکا در صورت لزوم علیه ایران اقدام نظامی خواهد کرد"، گفت: هر چند سخن گفتن از روی میز بودن همه گزینههای علیه ایران در روزگار امروز ایالات متحده یک شوی تبلیغاتی است، اما ایران اسلامی مهیای مقابله قاطعانه و سخت با هر گزینه آمریکایی است.

وی با بیان اینکه آماده مقابله قاطعانه با تهدید نظامی آمریکا هستیم، تاکید کرد: ملت و نیروهای مسلح ما هرگز در پی جنگ نیستند، اما لحظهای از تجهیز و آمادگی دفاعی خود غفلت نکرده و در صورت عملی شدن تهدیدات نظامی آمریکا آماده هستند در یک نبرد واقعی و مستقیم بشریت را از شر سیاستهای جنگطلبانه و سلطهگرایانه آمریکا نجات دهند.

معاون ستادکل نیروهای مسلح درباره اظهارات اخیر رئیسجمهور آمریکا پیرامون سوریه و جنگ داخلی در این کشور، افزود: آمریکاییها ظاهرا فراموش کردند که یک پای جنگ در سوریه هستند و با حمایت همهجانبه از داعش و تروریستهای تکفیری 6 سال است که مردم مظلوم سوریه را زیر آوار جنگهای نیابتی خود در این کشور قرار دادند.

سردار جزایری اقدام آمریکاییها را در داخلی خواندن جنگهای نیابتی در سوریه، یک نیرنگ تبلیغاتی برای گمراهسازی افکارعمومی توصیف و تاکید کرد: ائتلاف آمریکایی به اصطلاح ضدداعش تاکنون جز ایجاد چتر حمایتی برای ترانزیت سلاح، مهمات و تروریستهای مزدور و اجارهای به منظور تداوم جنگ و حمایت علیه ملت و دولت سوریه پیامدی نداشته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار