نماینده مردم بستان آباد مطرح کرد؛

پیشنهادی برای همگرایی قوای سه گانه در مبارزه با مفاسد اقتصادی

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد کمیته‌ای مرکب از قوای سه گانه برای برخورد با مفاسد اقتصادی تشکیل شود .
کد خبر: ۸۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ - 13June 2016

پیشنهادی برای همگرایی قوای سه گانه در مبارزه با مفاسد اقتصادی

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، محمد وحدتی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی صبح امروز دوشنبه مجلس اظهارکرد: پیشنهاد میکنم کمیتهای مرکب از قوای سه گانه تشکیل شود تا یک قیام انقلابی را برای مبارزه با مفاسد اقتصادی از جمله محاکمه عاملان اختلاسهای میلیاردی و حقوقهای چند صد میلیونی جهت تحقق بخشیدن به برنامههای اقتصاد مقاومتی سامان دهد و این پروندهها در صفهای طولانی قوه قضاییه قرار نگیرد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس دهم یاد آور شد: باتوجه به تاکیدات ایشان بر حفظ اقتدار مجلس و اهمیت نقش نظارتی آن که تضمین کننده سلامت اقتصادی کشور برای پایان دادن به انتظارات مردم در جهت تامین معیشت و از بین بردن بیکاری است، رسالت ما نمایندگان ایجاد همدلی و وحدت و انسجام و پرهیز از مسائل حاشیهای جهت پرداختن به مشکلات اصلی جامعه است.

این نماینده مجلس ادامه داد: این انسجام و همدلی زمانی اهمیت مییابد که در اوضاع آشفته کنونی جهان دشمن مترصد فرصتی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است. اما استکبار جهانی و ایادی منطقهای آن باید بدانند که ملت بزرگ ایران درصورت مشاهده کوچکترین حرکت اشتباه از سوی آنان به فرماندهی مقام عظمای ولایت جهت دفاع از آرمانهای اسلام و انقلاب دفاع خواهد کرد.

وحدتی با بیان اینکه مجلس پشتیبان رئیس جمهور و هیات دولت است یاد آور شد: امیدواریم دولت در جهت حفظ اقتدار ملی، تامین معیشت مردم، ریشه کن کردن بیکاری و مفاسد اجتماعی و مبارزه با رانت خواری قدم بردارد و در این راستا برنامه زمان بندی شده وزارتخانهها را به اطلاع مردم ونمایندگان برساند. همچنین از دولت میخواهیم میزان بدهیهای خود را با آمار و ارقام شفاف و زمان بندی پرداخت آنهابه مجلس ارائه کند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس با بیان این که حوزه انتخابیه وی منطقه استراتژیک است و باید از نظر توسعه شهری نمونه مثال زدنی باشد افزود: از وزیر بهداشت میخواهیم از طرح تحول سلامت که متضمن آرامش فکری بیماران کم درآمد است، حمایت کند و به پروژههای حوزهی بهداشت و درمان و همچنین حل مشکل کمبود پزشک مقیم و متخصص و تجهیزات پزشکی در حوزهی انتخابیه توجه داشته باشد.

وی خواستار توجه به پروژههای حوزهی راه و شهرسازی در بستان آباد شد و افزود: از وزیر جهاد کشاورزی میخواهیم در رابطه با سدهای آبی که ده سال از احداث آن میگذرد اما هنوز به بهرهبرداری نرسیده اقدام لازم را انجام دهند و نسبت به حل مشکل آب آشامیدنی روستاییان و خرید محصولات کشاورزی برای جلوگیری از مهاجرت کشاورزان به شهرهای بزرگ اقدام کنند.

وحدتی در پایان، توجه به پروژههای ورزشی حوزه انتخابیه خود را خواستار شد و از وزیر نفت خواست نسبت به گازرسانی به روستاهای فاقد گاز و تجدید نظر در تعرفه گاز این منطقه سردسیر اقدام کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار