به منظور بازدید از اداره کل حفظ آثار قزوین صورت گرفت

حضور رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در قزوین

حجت‌الاسلام محمدحسن دانش صبح امروز در محل اداره کل حفظ آثار قزوین حضور یافت و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ - 03July 2016

حضور رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در قزوین

به گزارش دفاع پرس از قزوین، حجتالاسلام محمدحسن دانش رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس طی نشستی با مسئولان و کارکنان اداره کل حفظ آثار قزوین اظهار داشت: همه کارمندان اداره کل حفظ آثار مسئول عقیدتی سیاسی هستند و باید همه همکاران در جهت ترویج مباحث معنوی و بصیرت افزایی سیاسی یکدیگر تلاش کنند.

وی افزود: الگوبرداری از سبک زندگی اسلامی و ترویج آن برای خانوادههای کارکنان و جامعه باید در دستور کار خانوادهها قرار گیرد.

حجتالاسلام دانش خاطرنشان کرد: دانشمندان سوئیسی مجلهای را به نام دانش در سال ۱۳۴۸چاپ کردند و در آن مجله نوشتهشده است "۱۵نفر به خاطر امراض سرطان جان خود را در کشور سوئیس ازدستدادهاند اما به دلیل حسادت، کینه، بغض و نفاق هزاران نفر در کشور جان خود را از دست دادهاند" و بنابراین دانشمندان بعد از بررسیها گفتند امراض جسمانی از امراض سرطان بالاتر است.

وی با تأکید بر غنیمت شمردن و استفاده از فضایل ماه مبارک رمضان تصریح کرد: این ماه فرصتی برای انس با قرآن، مراقبت از چشم زبان و برقراری ارتباط با معبود است و باید همه از این ضیافت الهی به بهترین نحو استفاده کنیم.

حجتالاسلام دانش با تأکید بر اقدامات فرهنگی گفت: در مناسبتهای ملی و مذهبی با تهیه بروشور و انتشار احادیث و سخنان ائمه اطهار(ع)، فضایل اهل بیت و شیوه و سبک زندگی آنها باید معرفی شود.

گفتنی است در ابتدای این جلسه سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین در سخنانی با تشریح فعالیتهای مهم و گزارش اقدامات اداره کل حفظ آثار قزوین گفت: در نیمه نخست امسال ۱۵ جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس به چاپ رسیده است و تلاش داریم تا پایان سال این تعداد را به ۳۰ جلد برسانیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار