سردار عصار در مراسم پاسداشت یاد و خاطره شهدای 12 تیر ماه:

بخشی از دفاع مقدس ما روز 12 تیر است/دفاع مقدس یک پکیج کامل است

سردار محمد تقی عصار در مراسم پاسداشت یاد و خاطره شهدای 12 تیر ماه گفت: مدعیان حقوق بشر، درک درستی از آن ندارند و فقط به دنبال چیزی هستند که برای آنها سود دارد.
کد خبر: ۹۰۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ - 03July 2016

بخشی از دفاع مقدس ما روز 12 تیر است/دفاع مقدس یک پکیج کامل است

به گزارش دفاع پرس از بندرعباس ،معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اظهار داشت: ما نمی خواهیم حادثه 12 تیر زنده بماند تا غمی بر دل ما باشد و هر سال داغ خانواده شهدا را زنده کنیم بلکه به دنبال عبرت گیری از آن هستیم.

سردار عصار تصریح کرد: آنها هواپیمای مسافربری ما را با 290 نفر مسافر مورد اصابت قرار دادند و نه تنها عذرخواهی هم نکردند بلکه به قاتل 290 نفرمسافر بی گناه مدال و درجه هم داده اند و به نوعی این تفکر را تایید کردند.

وی افزود: ما نباید رذالت دشمن را فراموش کنیم، گاهی قرارگرفتن در پیمان های گوناگون باعث فراموش شدن این مسائل می شود. باید بر ددمنشی و خباثت دشمن شناخت داشته باشیم و نیروهای مسلحی را بسازیم برای مقابله با او، اما اگر آمریکا را نشناختیم،در داخل کشور نمی توانیم کاری کنیم.

سردار محمد تقی عصار در جمع خانواده شهدای هرمزگان عنوان کرد: در خاک عراق آمریکایی ها پایگاه دارند و بدون اجازه آن دولت وارد کشورشان می شوند جلسه خود را برگزار کرده و خارج می شوند، نه تنها عراق بلکه در افغانستان ، پاکستان، بحرین، ترکیه و بسیاری از کشورهای دیگر نیز اینگونه است، پس باید هوشیار بود.

عصار گفت: متأسفانه امروز خیلی ها در کشور موضوع 12 تیر را در رسانه و سایت خود به نوعی مشروع جلوه می دهند و به دنبال تحریف واقعیت هستند. آنها به دنبال متفاوت جلوه دادن حادثه هستند و ما باید از واقعیت ها مراقبت کنیم. پس باید این روز پاسداشت شود.

وی در خصوص اسقاط هواپیمای ایرباس توسط آمریکا اظهار کرد: بخشی از دفاع مقدس ما روز 12 تیر است، دفاع مقدس یک پکیج کامل است، بخشی از مردم در جنگ در حال مقابله با دشمن بودند، عده ای دیگر در حال پشتیبانی از آنها بودند و هرکس به طریقی به وظیفه خود عمل می کرد. ما باید حق خود را از مجامع بین المللی پیگیری کنیم و حرف خود را در داخل و خارج کشور بزنیم زیرا خداوند وعده داده مظلومانی که توسط ستمگران ،بی گناه کشته شوند موجب نابودی ظالمان فراهم می شود.

دوازدهم تیر، سالگرد مورد اصابت قرارگرفتن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران و شهادت 290 نفر مسافر بی گناه توسط آمریکای جنایتکار است.

نظر شما
پربیننده ها