خبرگزاری رویترز؛

پسر بن لادن آمریکا را به گرفتن انتقام خون پدرش تهدید کرد

«حمزه بن لادن» فرزند «اسامه بن‌ لادن»، سرکرده سابق گروه تروریستی القاعده، با انتشار یک پیام صوتی، آمریکا را به گرفتن انتقام خون پدرش تهدید کرد.
کد خبر: ۹۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳ - 11July 2016

پسر بن لادن آمریکا را به گرفتن انتقام خون پدرش تهدید کرد

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس به نقل از رویترز، «حمزه بنلادن» پسر «اسامه بنلادن» سرکرده سابق گروه تروریستی القاعده در یک پیام صوتی که توسط موسسه «السحاب» با عنوان "همه ما اسامه هستیم" منتشر شده، آمریکا را نسبت به گرفتن انتقام خون پدرش تهدید کرد.

وی در این پیام صوتی 21 دقیقهای تهدید کرده است که القاعده به جنگ علیه آمریکا و هم پیمانان آن ادامه خواهد داد.

حمزه بن لادن در این سخنرانی به آمریکاییها هشدار داد: ما به هدف قرار دادن شما در داخل و خارج از کشورتان در پاسخ به سرکوب مردم فلسطین، افغانستان، سوریه، عراق، یمن، سومالی و سایر کشورهای مسلمانی که از سرکوب شما در امان نماندهاند، ادامه خواهیم داد.

بر اساس اعلام موسسه بروکینگز پسر بن لادن اکنون در اواسط دهه 20 زندگی خود است که قبل از وقوع حملات 11 سپتامبر نزد پدرش در افغانستان بود.

وی سال گذشته توسط «ایمن الظواهری» در یک پیام صوتی معرفی شد، قرار است وجهه جوانتری به گروه القاعده ببخشد که رهبران مسنش به سختی در تلاش برای جذب شبه نظامیان در ضمن روبهرو شدن با چالش گروه تروریستی داعش قرار دارند.

گفتنی است؛ «اسامه بن لادن» سرکرده سابق گروه تروریستی القاعده سال 2011 در پی عملیات نیروهای ویژه آمریکا در مخفیگاه خود در پاکستان کشته شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار