الوطن سوریه گزارش داد؛

کشته شدن سرکرده جبهه النصره در شهر «الرستن» سوریه

ارتش سوریه با عناصر جبهه النصره در ریف شمالی استان حمص درگیر و موفق شد دستکم 10 عنصر این گروه تروریستی به همراه سرکرده آن را از پای درآورد.
کد خبر: ۹۰۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ - 11July 2016

کشته شدن سرکرده جبهه النصره در شهر «الرستن» سوریه

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، نیروهای ارتش سوریه با عناصر تروریستی «جبهه النصره» در شمال «حمص» درگیر شدند.

روزنامه دولتی «الوطن» سوریه گزارش داد که در جریان این درگیریها دستکم 10 عنصر النصره از جمله «محمود عبد الکریم بروق» سرکرده این گروه تروریستی در شهر «الرستن» کشته شدند.

به گزارش این روزنامه، ارتش سوریه در جریان یک عملیات دقیق در محور تحرکات النصره در منطقه حد فاصل روستاهای «الغجر و الزاره» واقع در ریف شمالی حمص این تروریستها را از پای درآورد.

در همین راستا، نیروهای سوری همچنین در ریف شمال شرقی استان حمص توانستند در برابر عناصر داعش پیشروی داشته باشند و کنترل شماری از مزارع و ارتفاعات حد فاصل روستاهای «أبو العلایا وخطاب» را به دست گیرند.

یک منبع نظامی در این زمینه گزارش داد، یک یگان از ارتش سوریه به همراه نیروهای دفاع ملی این کشور حمله عناصر داعش به مراکز نظامی ارتش را در ارتفاعات نزدیک به روستای ابوالعلایا خنثی کرد.

جنگندههای سوریه نیز محل تحرکات داعش و مراکز تجمع آنان را در روستای «خنیفیس» و اطراف شهرک «جب الجراح» و شرق منطقه «الصوامع» واقع در شرق استان حمص هدف قرار دادند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار