واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه نسبت به انحلال جمعیت الوفاق بحرین

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به انحلال جمعیت الوفاق بحرین گفت: این گونه رفتارها راه را برای کسانی که به دنبال رویکردهای غیرمسالمت آمیز هستند باز خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵ - 17July 2016

واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه نسبت به انحلال جمعیت الوفاق بحرین

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به انحلال جمعیت الوفاق بحرین از سوی دادگاه آن کشور، این اقدام را در راستای تشدید فشارهای سازمان یافته بر شخصیت ها و جمعیت های میانه رو و اقدامی غیر سازنده توصیف کرد.

قاسمی افزود: این نوع اقدامات دولت بحرین، بیانگر آن است که آنان به دنبال حل معضلات و مشکلات موجود نیستند و این رفتارها شرایط را پیچیده تر خواهد کرد.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با تأکید بر اینکه انحلال جمعیت های معتدل و میانه رو و سلب تابعیت از رهبران سیاسی و مذهبیِ مورد احترام مردم بحرین در راستای منافع حکومت بحرین نیست افزود: این گونه نوع رفتارها راه را برای کسانی که به دنبال رویکردهای غیرمسالمت آمیز هستند باز خواهد کرد.

قاسمی بار دیگر به دولتمردان بحرین توصیه کرد از تشدید رویکردهای صرفا امنیتی و پلیسی خودداری و با انجام اقدامات اعتمادساز، زمینه های لازم برای گفت وگوهای جدی ،سازنده و همگرایی هر چه بیشتر در جامعه بحرین را فراهم سازند.
 

نظر شما
پربیننده ها