حاشیه‌های مراسم بزرگداشت 2 فرمانده شهید؛

خط و نشان "حزب‌الله" برای اسرائیل از حسینیه "سپاه" در تهران

وقتی گروه‌های کوچکی مانند "حماس" و "جهاد اسلامی فلسطین" در نبرد با اسرائیل، با راکت‌های "فجر" تل‌آویو را موشک باران می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۵ - 08January 2014

خط و نشان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فارس، اسمش را، که "حسان اللقیس" بود، خیلیها فردای شهادتش شنیدند و تازه دنیا فهمید مرد خوش سیمای بعلبکی، از 20 سالگی با سید حسن (نصرالله) بوده است و یکی از فرماندهان ارشد حزبالله در ردیف "عماد مغنیه".

از آن روز، مردم پی بردند که اسراییل بیش از 15 سال آرزوی ترورش را داشته و در جنگ 33 روزه خانهاش را بمباران کرده و پسر 18 سالهاش (علی) که محافظ سید حسن بوده را به شهادت رسانده است و بعدتر در مسیر خودرواش بمب گذاشته و سرانجام، مقابل خانهاش، چنان که در وصیتش از خداوند طلب کرده بود، غرق در خون خود، به شهادت رسید.

فرمانده شهید حاج حسان اللقیس

امروز حسینیه حضرت زهرا(س) سپاه محمد رسولالله(ص) تهران بزرگ، میزبان خیلی عظیمی بود که در سالروز شهادت سردار "حاج احمد کاظمی" و جمعی از فرماندهان شهید نیروی زمینی سپاه، برای تجدید میثاق با او و یکی دیگر از فرماندهان حزب الله لبنان یعنی "حاج حسان اللقیس" آمده بودند.

فرمانده شهید حاج احمد کاظمی

در حسینیه، 2 بنر بزرگ نصب شده بود که بر روی هر کدام از این بنرها، جملاتی از امام خمینی(ره) و سید حسن نصرالله در مورد غده سرطانی منطقه یعنی رژیم صهیونیستی نقش بسته بود.

جمله اول، خطابه معروف حضرت روح الله بود که «اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود» و بنر دوم، پیام دبیرکل حزبالله را نشان میداد که «برای هدف قرار دادن تاسیسات اسراییل، تنها چند موشک کافیست.»

اینکه سید حسن چنین جملهای را گفته، برای صهیونیستها یک پیام دارد و آن اینکه تمام جلال و جبروت آنها زیر بُرد موشکهای حزب الله است و اگر این موشکها، در جنگ 33 روزه (یعنی 7 سال قبل) تا نزدیکی تلآویو را هدف قرار داد و ناوچه پیشرفته «ساعر 5» آنها را در مدیترانه منهدم کرد، امروز به راحتی هرچه بیشتر، نه فقط تلآویو، بلکه تمام موجودیت این رژیم را هدف گرفتهاند و این واقعه در جنگ آینده، در قالب «غافلگیری بزرگ حزبالله» خود را نشان خواهد داد.

روزی که عماد مغنیه در کنار فرماندهان دیگری همچون حاج حسان، ذخایر و زرادخانههای حزبالله را مملو از موشک میکردند، این انباشت تسلیحات، فقط به لحاظ کمی نبود.

وقتی گروههای کوچکی مانند «حماس» و «جهاد اسلامی فلسطین» در نبرد با اسراییل، با راکتهای «فجر» تلآویو را موشک باران میکنند، حداقل صهیونیستها میدانند که در نبرد آتی با حزب الله، چه موشکهایی آنها را هدف قرار خواهد داد.

امروز در مراسم این 2 فرمانده شهید، همه آمده بودند. فرماندهانی که روزی در کنار «حاج احمد» و با کمک «اللقیس»ها سرگرم تجهیز حزبالله بودند تا انبارهای آنها سرشار از موشکهایی شوند که امروز با «درصد خطای پایین» اهداف صهیونیستی را در تیررس دارند.

از راست: سردار فدوی، حسین اللقیس (فرزند شهید حسان)، سردار اسدی، سردار حاجی زاده و سردار فروتن

مانند رسم همه ساله، حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پای ثابت مراسم حاج احمد بود که همراه با پسر شهید کاظمی وارد مراسم شد تا در کنار فرزند برومند حاج حسان (حسین اللقیس) نمادی از ادامه راه پدرانشان باشند.

سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی

سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه، سردار امیرعلی حاجیزاده فرمانده نیروی هوافضا، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی، سردار مهدی ربانی معاون عملیات سپاه، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه تهران بزرگ، سردار حسین دهقان وزیر دفاع، سردار جعفر اسدی معاون قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)، سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده ناحا نیز در این مراسم حضور داشتند که در این میان، برخی از فرماندهان، خود روزگاری از نزدیک در لبنان خدمت کردهاند.

محمدمهدی، فرزند سردار احمد کاظمی

حاج احمد کاظمی که در گذشته فرماندهی نیروی هوایی سپاه را هم برعهده داشت، ازجمله افرادی بود که با کمک سردار شهید حسن طهرانی مقدم نقش موثری در ایجاد توان موشکی سپاه ایفا کرد و در زمان او بود که خانواده موشکهای «شهاب» (که امروز کلیدواژه مرگ برای صهوینیستها هستند)، به دنیا معرفی شدند.

حال باید صبر کرد و منتظر ماند تا در روزگاری که شاید چندان هم دور نباشد، شاهد «نبرد آخرالزمانی فرزندان روح الله» با غاصبان سرزمینهای مقدس اسلامی باشیم، نبردی که کار منطقه را یکسره خواهد کرد.


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار