جشنواره عمار به دانشگاه امام حسین(ع) رسید

فیلم‌های چهارمین جشنواره فیلم عمار در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) اکران شد.
کد خبر: ۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۶ - 10January 2014

جشنواره عمار به دانشگاه امام حسین(ع) رسید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، فیلمهای چهارمین جشنواره فیلم عمار برای اولینبار در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با حضور سردار "اباذری" جانشین فرمانده دانشگاه، دانشجویان و کارکنان طی یکهفته در حسینیه آیتالله بهاءالدینی(ره) اکران شد.

سردار اباذری در افتتاحیهی اکران فیلمهای جشنواره عمار در دانشگاه امام حسین(ع) اظهار داشت: زبان امروز دنیا، زبان رسانه است و باید با زبان روز با مردمان زمانه خود سخن بگوییم و از سستی و غفلت در این راه بپرهیزیم.

وی ضمن تقدیر از این حرکت خودجوش، انقلابی و مردمی از دانشجویان دانشگاه افسری خواست تا در این امر مهم وارد شوند و در همه عرصهها از انقلاب اسلامی  دفاع کنند.

دبیر جشنواره عمار در دانشگاه امام حسین(ع) نیز در سخنانی گفت: در عرصه مدیریت فرهنگی کشور فقط کار سلبی جواب نمیدهد و کار ایجابی نیز باید در مسیر رشد و تکامل اسلامی انجام شود و جشنواره عمار از این قبیل است.

وی با اشاره به اکران این جشنواره در ادوار گذشته، تصریح کرد: آثار این جشنواره توسط قشر روشنفکر میدان ولیعصر(عج) به بالای تهران ساخته نمیشود، بلکه آثار جشنواره عمار از بطن این مردم، از دل روستاها و خیابانهای پایین شهر تهران به جشنواره میرسد و معنای انقلاب اسلامی ایران را در سینمای عمار باید جستوجو کرد.

وی با اشاره به لزوم ورود دانشجویان پاسدار به این عرصه ابراز داشت: زمانی اقتضا میکرد پاسداران اسلحه بهدست گیرند و وارد میدان نبرد شوند، زمانی هم لازم بود به عمران و مرمت خرابیهای جنگ بپردازند. بعد از آن نیز قلم بهدست گرفتند و در برابر یاوهگوییهای روزنامههای زنجیرهای از آرمانهای ناب امام خمینی(ره) دفاع کردند و امروز وقت آن رسیده دوربین به دست گیرند و با زبان هنر، سبک زندگی انقلاب و اسلام را به جهانیان صادر کنند و در میدان جنگ نرم که هدف آن نسل جوان و نوپای انقلاب است، فاتحانه بیرون آیند.

نظر شما
پربیننده ها