سقوط جنگنده اف 16 رژیم صهیونیستی در دریای مدیترانه

سخنگوی نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد یک فروند جنگنده اف 16 این رژیم در پی نقص فنی در دریای مدیترانه سقوط کرد اما دو سرنشین آن نجات یافتند.
کد خبر: ۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۷ - 08July 2013

سقوط جنگنده اف 16 رژیم صهیونیستی در دریای مدیترانه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک جنگنده اف 16 صهیونیستی  به علت نقص فنی در دریای مدیترانه سقوط کرد. این موضوع را سخنگوی ارتش اسرائیل خبر داده و تاکید کرد که البته کادر پروازی این هواپیما از این صحنه جان به در بردهاند.

این موضوع را سخنگوی ارتش اسرائیل به خبرگزاری فرانسه گفت که این سقوط به علت از کار افتادن موتور جنگنده بوده است. گزارشهای رسانهای حاکی است که این سقوط در نزدیکی سواحل غزه روی داده است.
 
این مقام نظامی صهیونیست افزود که خلبان و معاون وی از جنگنده بیرون پریده و به بیمارستان منتقل شدند، وی حال عمومی این دو را خوب توصیف کرد.
 
بر اساس این گزارش امیر ایشل فرمانده نیروی هوایی اسرائیل به تمامی خلبانان جنگندههای اف 16 و اف 15 دستور داده تا مشخص شدن نتیجه تحقیقات در مورد علت سقوط این جنگده، به پرواز در نیایند.
 
در سال 2010 نیز دو نفر از کادر خلبانی اسرائیل در سقوط جنگنده اف 16 در جریان مأموریت آموزشی در جنوب سرزمینهای اشغالی کشته شدند.
 
رسانه های اسرائیلی گزارش دادند این حادثه در سواحل غزه رخ داد.
نظر شما
پربیننده ها