سید اصغر تولیت:

پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس مجری یکسان سازی آموزش راویان است

مسئول راویان پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس گفت: آموزش راویان برای جلوگیری از تحریف و یکدست شدن وحدت رویه میان آنها باید به تایید ستادکل نیروهای مسلح برسد و ماموریت یکسان سازی آموزش به پژوهشگاه و علوم معارف دفاع مقدس محول شده است.
کد خبر: ۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۶ - 14January 2014

پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس مجری یکسان سازی آموزش راویان است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ سید اصغر تولیت، مسئول راویان پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، صبح امروز در جلسه هماهنگی نهایی برای حضور راویان راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب با اعلام آموزش 8500 راوی  در سطح تمامی نهادها(سپاه، بسیج، ارتش، جهاد) اظهار داشت: آموزش راویان برای جلوگیری از تحریف و یکدست شدن وحدت رویه میان آنها باید به تایید ستادکل نیروهای مسلح برسد و ماموریت یکسان سازی آموزش به پژوهشگاه و علوم معارف دفاع مقدس محول شده است.

وی با ابیان اینکه با کمک نهادها، طرح درس آموزش استاد راوی نوشته شد، تصریح کرد: پس از طرح درس، چهار دوره آموزش استاد راوی را داشتیم که در پی آن 363 نفر استاد راوی آموزش دیدند که بکارگیری و بازخوردآنها رد سطح خوبی ارزیابی شده است.

تولیت خاطرنشان کرد: در سال 92 طرح درسی آموزش عمومی راوی با 16 عنوان سرفصل با همکاری نمایندگان نهادهای مختلف نوشته شد و برای نهادهای مربوطه فرستاده شد تا نظرات خود را در این مورد ابراز کنند موارد لازم را اضافه کنند.
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار