مسئول دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران مطرح کرد؛

ضرورت نقش‌آفرینی فعالان دینی و قرآنی در کاهش مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی جامعه

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران بر لزوم توسعه سبک زندگی دینی و قرآنی در جامعه تاکید کرد و گفت: فعالان دینی و قرآنی در کاهش مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی جامعه نقش‌آفرینی کنند.
کد خبر: ۹۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹ - 26August 2016

ضرورت نقش‌آفرینی فعالان دینی و قرآنی در کاهش مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی جامعه

به گزارش دفاع پرس از مازندران، سعید قربانی مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران عصر روز گذشته در جمع کارشناسان قرآنی ادارات کل آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه برای نخستینبار سه دستگاه فعال قرآنی مازندران در نشست قرآنی مشترک شرکت کردند، گفت: همافزایی و تعامل بین کارشناسان قرآنی به عنوان مقدمه ضروری در توسعه فعالیتهای قرآنی مطرح است.

وی بر لزوم توسعه سبک زندگی دینی و قرآنی در جامعه تاکید کرد و افزود: فعالان دینی و قرآنی در کاهش مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی جامعه نقشآفرینی کنند.

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه نخستین جلسه مشترک کارشناسان قرآنی ادارات کل تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش مازندران را سال گذشته به میزبانی صدا و سیمای تبرستان برگزار شد، خاطرنشان کرد: با روحیه تعاملی بین این ادارات و نهادها شاهد برگزاری دومین جلسه مشترک در مشهد هستیم.

قربانی از برگزاری کارگاه آشنایی با مهارتهای زندگی قرآنی با تدریس استاد لطفی در جمع کارشناسان ادارات قرانی مازندران خبر داد و گفت: نشست کارشناسان قرآنی ادارات کل تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش و اوقاف و امور خیریه با سخنرانی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، مدیر دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی کشور، معاون قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، حجتالاسلام صادقی جانباز شفا یافته رضوی و استاد نخاولی به مدت سه روز در مجتمع فرهنگی نیایش مشهد برگزار میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار