معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان:

ایده‌پردازی مهمترین هدف برپایی مجامع بسیج باشد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان با بیان اینکه کار باید در مجامع بسیج به‌صورت عملی پیگیری شود، گفت: ایده‌پردازی باید مهمترین هدف از برپایی مجامع بسیج در اقشار مختلف باشد.
کد خبر: ۹۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰ - 31August 2016

ایده‌پردازی مهمترین هدف برپایی مجامع بسیج باشد

به گزارش دفاع پرس از سمنان، مهدی اصغری در مجمع بسیج حقوقدانان که با حضور دادستان و قضات و حقوقدانان در مجتمع شهید دامغانیان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس این فرموده از رهبر معظم انقلاب که با دستمال کثیف نمیشود شیشه را تمیز کرد؛ باید گفت فرد آمر به معروف باید خود انسانی سالم باشد.

وی با تأکید بر اینکه با زور نمیشود امر به معروف کرد، گفت: انسان باید ابتدا تغییر در رفتار و گفتار را از خود شروع کند؛ تا بتواند در دیگران نیز تغییر است.

معاون هماهنگکننده سپاه استان سمنان اظهار داشت: بیتفاوتی در جامعه اسلامی نسبت به دیگران معنایی ندارد و باید گفت هر فردی نسبت به مسائلی که در جامعه رخ میدهد باید احساس مسئولیت کند.

اصغری اظهار داشت: در اجرای امر به معروف باید همچون آیینه باشیم؛ که عیوب را بیسر و صدا و رو در رو به انسان میگوید و گفتن عیوب باید از روی صفا و صدق و به جهت اصلاح باشد؛ نه با نیت انتقامجویی.

وی با تأکید بر اینکه باید بدون مراعات و توجه به جایگاهها و مقامها و منصبها امر به معروف و نهی از منکر کرد، گفت: کسی که امر به معروف میکند نباید دیدگاهی غبارآلود داشته باشد.

معاون هماهنگکننده سپاه استان سمنان بیان کرد: بعد از انقلاب دشمنان با حمایت از مزدوران داخلی و خارجی و حمایت جهانی از صدام، جنگی هشت ساله را علیه کشورمان به راه انداختند و بعد از آن نیز ایران را در محاصره اقتصادی و تحریم قرار دادند و هدفشان این بود که مانع رشد اسلام شوند؛ ولی این انقلاب آرام آرام به رشد خود در منطقه و جهان ادامه داد و حتی در قلب اروپا و آمریکا نفوذ کرد.

اصغری یکی از مهمترین اهداف استکبار جهانی از تشکیل گروهکهای تکفیری همچون داعش را نابودی کشورهای اسلامی عنوان کرد.

وی تأکید کرد: خروجی برپایی مجامع بسیج باید ایدهپردازی در موضوعات مختلف باشد؛ چرا که از طریق سیستمهای اداری نمیتوان به ایده ناب دست یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها