خواهرزاده شهید بروجردی در گفت‌وگو با دفاع مقدس تشریح کرد

آخرین وضعیت خدیجه محمدی/ نیاز مادر مسیح کردستان به دعای مسیحایی مردم

خواهرزاده شهید بروجردی، آخرین وضعیت جسمانی مادر "مسیح کردستان" را تشریح کرد.
۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۰

ترور تعدادی از ایرانیان بی گناه در 11 آذر به دست منافقین

گروهک تروریستی منافقین طی اعمال جنایتکارانه خود هیچ برگی از تقویم انقلاب اسلامی را از کشتار و خونریزی خالی نگذاشته است.
۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۵

مادر شهید بروجردی در بیمارستان بستری شد

مادر شهید بروجردی به‌دلیل سکته مغزی در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) بستری شده و در کما به سر می‌برد.
۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۰
17 آذرماه

تبادل پیکرهای مطهر شهدای تازه تفحص شده در شلمچه

آیین تبادل پیکرهای مطهر شهدای تازه تفحص شده در مرز شلمچه برگزار خواهد شد.
۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶

درد دل همسر شهید مدافع حرم با یار سفر کرده‌اش

فقط من که هشت سال با تو زندگی کردم می‌دونم چقدر لایق شهادت بودی. دلم برای خنده‌ها، شوخی‌ها، مهربونی‌ها..... دلم برای بودنت تنگ شده.
۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴
گفت و گو با خانواده "شهیدان خانه‌عنقا"/ بخش اول

قفلی که به دست حسین باز شد/ سوار شدن بر موتور بیت المال محال است!

هوا رو به تاریکی بود و نمی‌دانستم چه کنم. برگشتم کنار قبر حسین، شمعی هم از روی یکی از قبرهای اطراف برداشتم و روی قبر حسین گذاشتم تا اطرافم کمی روشن شود. گفتم حسین، من همین‌جا می‌نشینم اگر برایم ماشین گرفتی که می‌روم وگرنه امشب تا صبح همین‌جا می‌مانم!
۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۱
در پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان شد؛

"مدرس" جوهره مجلس نظام اسلامی را قوام بخشید

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی به مناسبت روز مجلس و سالگرد شهادت آیت‌الله مدرس، یاد و خاطره این روحانی برجسته را گرامی داشت.
۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۹

عملیات مروارید، حماسه جاودان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

یکی از بزرگ ترین حماسه هایی که نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشت عملیات مروارید بود که سالروز آن به نام روز نیروی دریایی ثبت شده است.
۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۷

یادمان یکی از سربازان شهید نهاجا در زادگاهش ساخته شد

به همت نیروی هوایی ارتش، یادمان مزار سرباز وظیفه شهید عبد الله رهنما کنگلویی از نیروهای پیاده ی نهاجا در روستای کنگلو از توابع شهرستان سوادکو ه مازندران ساخته شد.
۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۲

ترور تعدادی از هموطنان بی گناه در 10 آذر ماه

گروهک تروریستی منافقین طی اعمال جنایتکارانه خود هیچ برگی از تقویم انقلاب اسلامی را از کشتار و خونریزی خالی نگذاشته است.
۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۳

ترور 19ایرانی بی‌گناه در 9 آذر ماه توسط منافقین

گروهک تروریستی منافقین طی اعمال جنایتکارانه خود هیچ برگی از تقویم انقلاب اسلامی را از کشتار و خونریزی خالی نگذاشته است.
۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۲
رئیس سازمان بسیج اساتید عنوان کرد

کنگره شهدای جهاد علمی ۲۱ آذرماه در تهران برگزار می شود

رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: کنگره شهدای جهاد علمی ۲۱ آذر ماه به همت سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در تهران برگزار می شود.
۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰
سردار رادان:

کشور مدیون خانواده های شهداست

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون خانواده های شهدا است .
۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵

گنبد گلزار شهدای گمنام شریف‌آباد رونمایی شد

گنبد مطلای گلزار شهدای گمنام شریف‌آباد با هزینه‌ای بالغ بر 500 میلیون ریال رونمایی شد.
۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۳
گزارش؛

مدیریت بحران به سبک پیامبر اعظم (ص)

سوگند به کسی که جان محمد در دست اوست، امروز اگر مردی، بردبارانه و ثابت قدم و دقیق نبرد کند، خوشبخت است و اگر پشت نکند، جای او در بهشت خواهد بود.
۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۵