چفیه داران(2)

شهید تهرانی مقدم:بالاترین پاداش برای من لبخند رضایت رهبر است

شهید تهرانی مقدم:بالاترین پاداش برای من لبخند رضایت رهبر است
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰

خلاقیت در یادگیری زبان انگلیسی

یک خانم صلیبی که اکثراً بنده مترجمش بودم از من پرسید: تو که زبان فرانسه بلد نبودی پس چه جوری آن را یاد گرفتی؟ من هم به شوخی گفتم: روزها انگلیسی می خوانم و شبها کتاب فرانسه را زیر سرم می گذارم، وقتی از خواب بلند می شوم، فرانسه یاد می گیرم.
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۰

وقتی سردار قاسم سلیمانی،قلبِ شیعیان عراق را شاد میکند+عکس

مژده لواسانی در آخرین پست خود در صفحه شخصی اش در اینستا گرام نوشت.
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

عکس/پیام ایران به مقامات آمریکایی همچنان همین است

ملت ایران همچنان طبق فرموده حضرت امام (ره) به این جمله معتقد است که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۶
وصیت نامه شهدا(19)

فرازی از وصیت نامه ی شهید سید محمد سادات

فرازی از وصیت نامه ی شهید سید محمد سادات
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۲
کلام شهدا(4)

در راهپیمایی ها بیش تر از پیش شرکت کنید

شهید احمد کشوری:در راهپیمایی ها بیش تر از پیش شرکت کنید،در دعاهای کیمل شرکت کنید....
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸

عکسی از شهید صیاد شیرازی که ندیده‎اید

عکسی دیدنی و کمتر دیده شده از شهید صیاد شیرازی
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰

عکس/مرگ اگر مرد است گو نزد من آی

آغاز جنگ تحمیلی همزمان بود با شروع دوره ای از طلایی ترین تاریخ ملت ایران. تاریخی که آینه تمام نمایش مردان و زنانی بودند که همه چیز خود را در طبق اخلاص گذاشتند و دست خالی شدند پیروز یک جنگ تمام عیار.
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
کاریکاتور(3)

شبکه تلویزیونی داعش

گروه تروریستی داعش برای نخستین بار شبکه‌ای تلویزیونی را در شهر موصل عراق راه اندازی کرد.
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
سروده علی‌محمد مؤدب در حمایت از مردم مظلوم یمن

در خون و آتش است زمین، صاحب‌الزمان/ زین قصه چون عقیق یمن، خون ­جگر شده

علی‌محمد مؤدب، شاعر کشورمان شعری در حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت رژیم آل‌سعود سروده است.
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
همراه با کتاب های دفاع مقدس(1)

من‌ با عجله‌اومده‌م‌ که‌ نماز اول‌ وقتم‌ از دست‌ نره‌....

سر سجاده‌ ایستاد. آستین‌هاش‌ را پایین‌ کشید و گفت‌ «من‌ با عجله‌اومده‌م‌ که‌ نماز اول‌ وقتم‌ از دست‌ نره‌....»
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
نماهای ماندگار از دفاع مقدس(6)

عکس/مسابقه در جبهه

عکسی دیدنی از مسابقاتی که رزمندگان برای بالابردن روحیه ی خود انجام میدادند.
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

هدیه‌ای که اشکانم را جاری کرد!

"زمان جنگ وقتی فرمانده نیروی زمینی بود چند ماه خونه نیومده بود. یه روز دیدم در می زنند، رفتم پشت در، دو نفر بودند. یکیشون گفت: «منزل جناب سرهنگ شیرازی همین جاست؟» دلم هری ریخت..."
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

عکس/ خداحافظ آقا داداش

نمایی که پیش رو دارید، آخرین وداع خواهری کوچک با پیکر در خون طپیده ی برادرش را در سال های دفاع مقدس به ثبت رسانده است.
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
دفاع مقدس در آیینه ی مطبوعات (1)

«چشمان عقاب» خار چشم ضد انقلاب بود

یگان صابرین نیروی زمینی سپاه پاسداران در سال 90 با هدف حفاظت و صیانت از مرزهای کشور و پاکسازی ارتفاعات مرزی مثل شیخان، جاسوسان، حاج ابراهیم، مریوان و قندیل که آلوده به وجود ضد انقلاب بود، تشکیل شد و تا به امروز با رشادت و شهادت نیروهایش همچون دژی محکم از مرزهای شرقی و غربی کشور محافظت می‌کند.
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱