خاطرات جبهه و جنگ(27)

دعای شهادت همسر سر سفره ی عقد

قبل از شروع مراسم عقد، علی آقا رو به من کرد و گفت: شنیده ام که عروس در مراسم عقد هرچه از خداوند بزرگ بخواهد، اجابتش حتمی است....
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۵

عکس/ ویرانه‌های یمن

با وجود اعلام توقف عملیات تجاوز کارانه عربستان، حملات جنگنده‌ها به شهر‌های یمن همچنان ادامه دارد و هر روز قربانی بیشتری می‌گیرد.
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۹

عکس/ زن عراقی به وصیت همسر شهیدش عمل کرد

"نظیر وداعه الوائلی" از جمله جوانان عراقی بود که برای جنگ با داعش رفت. وی به همسر باردار خود وصیت کرد در صورتی که در زمان به دنیا آمدن نوزاد (که می دانست پسر است) شهید شده بود نامش را حسین بگذارد و او را برای لحظاتی بر قبرش بگذارد تا حسش کند.
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳

هدیه برای دوستی که دلت برایش می تپد +عکس

کتاب «دیدم که جانم می‌رود» خاطرات حمید داوود آبادی نویسنده کتاب از معراج برگشتگان با شهید مصطفی کاظم‌زاده است که از اول آشناییشان شروع می‌شود، یعنی از سال 58 تا 22 مهر 1361 که در سومار شهید شد.
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵

عکس/ بر سرِ پیمان با پدر هستم

تصویری که پیش رو دارید، برش هایی است که با فاصله ی سه دهه از هم به ثبت رسیده اند. در هر دو عکس، «مصطفی» یک عکس را در دست دارد.
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰

مادر شهیدی که ۱۴ سال از خانه بیرون نیامد!

مادر شهید "رضا مشعوف" ۱۴ سال از خانه بیرون نرفت. او تمام این ۱۴ سال را منتظر فرزند شهیدش نشست تا روزی پسرش زنگ خانه را بزند. ۱۴ سالی که با آمدن خبر شهادت رضا به پایان رسید.
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
همسر شهید کجباف:

آنچه را در راه خدا دادیم، پس نمی‌گیریم

همسر شهید مدافع حرم، هادی کجباف گفت: ما عزیزمان را در راه خدا داده‌ایم و آنچه را که در این راه دادیم، پس نمی‌گیریم.
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱

طرح جالب شوهرم برای ترک دروغ و غیبت!

"یه صندوق درست کرد و گذاشت توی خونه. بعد همه رو جمع کرد و از گناه بودن دروغ و غیبت گفت. بعد هم قرار شد هرکی از این به بعد دروغ بگه یا غیبت کنه مبلغی رو به عنوان جریمه بندازه توی صندوق ..."
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
کاریکاتور(2)

خودزنی عربستان در یمن

کاریکاتوری با موضوع خودزنی عربستان در یمن
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
گفت‌وگو با رزمنده گروه «سرایا الخراسانی» عراق؛

چه کار کنیم که شهید نشویم!/ هراسی از اعلام ارتباط‌مان با ایران نداریم

حاج جواد همیشه می‌گفت سه کار انجام بده تا شهید نشوی! اول اینکه نگذار پدر و مادرت از تو راضی باشند. دو، لباس تمیز نپوش و سه اینکه عکس یادگاری نگیر.
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

عکس/ فرمانده کتائب سید الشهدای عراق بر مزار شهید طهرانی مقدم

حاج ابو الاء فرمانده کتائب سید الشهدای عراق بر مزار شهید سردار حسن طهرانی مقدم.
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
سی و چهار سال گذشت...

داستان‌هایی کوتاه از زندگی خلبان شهید شیرودی

اگر برای احیای اسلام نبود، هرگز اسلحه به دست نمی گرفتم و به جبهه نمی رفتم. پیروزیهای ما مدیون دستهای غیبی خداوند است. این کشاورز زاده تنکابنی، سرباز ساده اسلام است و به هیچ یک از حزب ها و گروه ها وابسته نیست. آرزو دارم که جنگ تمام شود و به زادگاهم بروم و به کار کشاورزی مشغول شوم.
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸

عکس یادگاری "برادران چمران" در اتاق جنگ

محل ثبت این عکس، اتاق جنگ ستاد جنگ‌های نامنظم بود. دکتر مصطفی چمران از ناحیه پا تیر خورده و مجروح شده بود، به همین دلیل حدود 2 ماه در اتاقی که در طبقه بالا بود استراحت می‌کرد.
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
دفاع مقدس در آیینه ی مطبوعات (1)

چشم که باز کردم دختر نوزادم 10 ساله شده بود

من دخترم را تنها از طریق عکس دیده بودم و او حالا 10ساله شده بود، به من گفتند این دختر توستف انگار که چشم باز کرده‌ام و یکهو دخترم 10 ساله شده بود....
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳
آشنایی با فرماندهان دفاع مقدس(5)

شهید احمد بابایی فرمانده گردان مالک اشتر ، لشکر 27 محمد رسول الله(ص)

هشتمین باری بود که مجروح شده بود. پس از پایان این مجروحیت بود که گلوله ای پیشانی اش را بوسید و به خیل شهدا پیوست ...
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۴