خاکریز خاطرات(2)

فقط یک جلد قرآن برام بیارید...

نوجوان که بود ساواک دستگیرش کرد رفتم ملاقاتش دیدم اوضاع زندان اصلاً خوب نیست اتاقهای زندان بسیار کوچک و قدیمی و کاملاً غیر بهداشتی بود به سید حسین گفتم: چه چیزی لازم داری برات بیارم؟ گفت: فقط یه جلد قرآن برام بیارین...
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۰
وصیت نامه شهدا(18)

فرازی از وصیت نامه شهید حمید رشیدی

آیا مردم چنین پنداشته اند که به صرف اینکه گفته اند ایمان آورده ایم رهاشان کنند و بر این دعوی امتحانشان نکنند؟
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳

غسل مگس در لیوان چای!

یک روز ما در فاو نشسته بودیم، در همان اورژانس خط اول، با علیرضا چای می‌خوردیم، یک لحظه هر دوی‎مان متوجه شدیم که یک مگس روی لبه لیوان چای علیرضا نشست...
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹
کاریکاتور(1)

یمن، لقمه گلوگیر برای عربستان

کاریکاتوری با موضوع یمن، لقمه گلوگیر برای عربستان
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
نماهای ماندگار از دفاع مقدس(5)

عکس/زیورآلات اهدایی مردم جهت کمک به رزمندگان در جبهه

زیورآلات اهدایی مردم جهت کمک به رزمندگان در جبهه
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
دفاع مقدس در آیینه ی مطبوعات (2)

کمک ماهیانه سیا به منافقین برای جاسوسی از ایران

منافقین برای اینکه خوش‌رقصی خود برای دولت کلینتون و حامیان صهیونیست آن را کامل کنند، در یک گفتار رادیویی به تعریف و تمجید از سازش عرفات با اسرائیل پرداختند.
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶

شهیدی که بدون اجازه شوهر به مسجد هم نمی رفت

احترام زیادی برای شوهرش قائل بود و بدون اجازه او کاری نمی کرد ...
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

شوهر پرمشغله ام برای خانه وقت زیادی می گذارد!

از کارهاش تعجب می کردم، با اینکه مشغولیت کاریش دو برابر آدم های معمولی بود ولی باز برای انجام کارهای خونه وقت میذاشت، این قدر وقت میذاشت که دیگه نیازی نبود من برای خرید، بیرون برم ...
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

۲۰شهید در حمله جنگنده سعودی به یک اتوبوس

بر اثر حمله جنگنده های سعودی به یک اتوبوس در استان لحج یمن، ۲۰ تن به شهادت رسیدند.
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

مصطفائی دیگر تربیت خواهم کرد...

پرسیدند: حالا شما چه میکنید.....؟
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
دفاع مقدس در آیینه ی مطبوعات (1)

شهادت مصطفی دو کودک بی‌سرپرست را دوباره یتیم کرد

وقتی امام حسین(ع) فرمود: «قیام نکردم جز برای احیای دین جدم» به وضوح روشن ساخت فریضه امر به معروف و نهی از منکر آن قدر اهمیت دارد که نواده پیامبر(ص) خود و اصحابش را به مشهد کربلا ببرد و اسارت خانواده‌اش را به جان بخرد.
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳

اجاره این منزل از حقوق شوهرم بیشتره!

به خاطر کار حسین از ارومیه رفتیم سیرجان. شرایط برام خیلی سخت بود. از یه طرف آب و هوا غیرقابل تحمل بود و از طرفی زندگی با صاحب خونه بد اخلاق.
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۰
خاکریز خاطرات(1)

با همون اتوبوس میریم تا کمی حالمون جا بیاد...

مرخصی داشتم قرار شد با حاج حسین خرازی بریم اصفهان حاجی گفت: بیا با اتوبوس بریم گفتم: حاجی هوا گرمه حاج حسین گفت: گرمه؟!!! پس بسیجی ها توی گرما چیکار میکنن؟ با همون اتوبوس میریم تا کمی حالمون جا بیاد...
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
چفیه داران(1)

شهید آوینی:کارتان را برای خدا نکنید، برای خدا کار کنید

شهید آوینی:کارتان را برای خدا نکنید، برای خدا کار کنید
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰

خلبانی که ترفیع درجه رئیس جمهور را نپذیرفت

شهید شیرودی، خلبان نامداری است که پس از کسب موفقیت در اوایل جنگ، ترفیع درجه‌ای که بنی‌صدر رئیس جمهور وقت به وی داد را نپذیرفت.
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳