شروع مجدد طرح «ثبت و ضبط اسناد شهدا» در سال جدید

معاونت فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس در راستای شناسایی خانواده شهدا نسخه‌ای از آثار به جامانده از شهدا را دریافت و در تالار پروانه باغ موزه به نمایش درمی‌آورد.
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷

واکنش رهبر معظم انقلاب پس از خواندن وصیت‌نامه شهید

آن‌گاه که دو دلداده به هم می‌رسند و عاشق به وصال معشوق می‌رسد و بنده خاکی به جمال زیبای حق نظر می‌افکند و محو تماشای رُخ یار می‌شود، آن هنگام را جز شهادت چه نام دیگری می‌توانیم داد؟ شهادت خلوت عاشق و معشوق است. شهادت تفسیر بردار نیست...
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹

برای حاتمی‌کیا و برای جوان شهید افغانستانی که حسرتش را خورد

فروردین ۱۳۹۴ مراسم بزرگداشتی برای ابراهیم حاتمی‌کیا برگزار شد. سخنرانی‌های حاتمی‌کیا معمولاً پر از شور هستند، اینجا هم همین‌گونه آغاز کرد، شروع کرد و ادامه داد، اما در میانه سخنرانی‌اش حاتمی‌کیا متوقف شد، بغض فروخفته‌‌اش فرو ریخت.
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

برنامه های مهم آقای سیاستمدار در روزهای جمعه!

روز جمعه بود که خدمت آقای بهشتی رسیدیم. یکی از دوستان گفت: «یکی از مقامات خارجی به تهران اومده و از شما تقاضای ملاقات داره»...
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

هدیه شهیدبرای خانه آخرت دوستش+عکس

در منطقه رسم بود بچه‌ها شب‌های جمعه کفن‌هایشان را درمی‌آوردند و به یاد روزی که قرار است دفن شوند، در این کفن‌ها می‌خوابیدند و به یاد اهل‌بیت (ع) در کفن‌هایشان اشک می‌ریختند تا این اشک‌ها روزی به دادشان برسد....
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
نماهای ماندگار از دفاع مقدس(4)

عکس/عشق ورزی به سبک جبهه

این تصویر از برادران گردان یونس از لشکر 14 امام حسین است.
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱

نظر «آقا» درباره شهید منتظر قائم

ما به وجود چنین عناصر بزرگ و عزیز، چنین روحهای فداکار و دلهای آشنا با خدا افتخار می کنیم و این جمله ای است که امام فرمودند من افتخار می کنم به داشتن چنین جوانهایی
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵

دلیل هراس آمریکایی‌ها از نام یک شهید ایرانی

دستگیری نادر برای دشمن بسیار بااهمیت بود، دست و پای نادر به صورت مچاله، توسط دشمن بسته می‌شود ولی او کماکان روحیه خود را تسلیم دشمن نمی‌کند. هنگامی که جنازه مطهرش به خاک پاک میهن رسید، دست ها و پاهایش به صورت خیلی محکم بسته شده بود و نشان می داد که دشمن، حتّی از جسم بی جان این سردار شهید نیز می ترسید...
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۱
کلام شهدا(3)

هرچه به کلاس بالاتری از ایمان برویم، درس هایمان مشکل می شود

شهید سیدعباس جولایی: هرچه به کلاس بالاتری از ایمان برویم، درس هایمان مشکل می شود و درس امتحانات مشکل تر و شیطان هم تلاشش بیشتر می شود...
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۰
وصیت نامه شهدا(17)

فرازی از وصیت نامه شهید ولی الله چراغچی مسجدی

فرازی از وصیت نامه شهید ولی الله چراغچی مسجدی
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰

شهدای شما در حد خدایان کشور ما هستند!

تعدادی از ژنرال‌ها از کشورهای دیگر به ایران آمده بودند، به من گفتند برای این‌ها حرف بزن.
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
آشنایی با فرماندهان دفاع مقدس(4)

شهید حبیب الله مظاهری؛ فرمانده گردان مسلم بن عقیل (س) لشکر 27 محمد رسول الله(ص)

اوپس از شانزده سال چشم انتظاری پدر و مادرش متولد شده بود و این انتظار طولانی، مبارکیِ میلاد حبیب الله را صد چندان می کرد.
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
خاطرات جبهه و جنگ(27)

من باید وایسم بدن پسرم رو ببرم برای مادرش! مادرش منتظره!

واسه رد شدن از سیم خاردارها نیاز به یه نفر داشتن تا روی سیم خاردارها بخوابه و بقیه از روش رد بشن....
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
نماهای ماندگار از دفاع مقدس(3)

عکس/اعزام به خط

نمایی ماندگار از اعزام رزمندگان به خط مقدم جبهه
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹

آخرین نبرد شهید مدافع حرم «مهدی صابری» به روایت یکی از همرزمان

مهدی صابری هم فرماندهی می‌کرد هم به خاطر مهارت‌های پزشکی مجروحان را مداوا می‌کرد؛ به خاطر اتمام مهمات در ناامیدی بودیم که یک چفیه پر از نارنجک اطرف ابوحامد برایمان هدیه آمد. این هدیه شعف زیادی در دل مهدی و بچه‌های خط‌شکن ایجاد کرد.
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵